Gaan ze al doen Umi
Daar had ik per ongeluk eroverheen gelezen. Ik heb alleen gelezen dat haar man uit Irak kwam en dat castratie daardoor niet bespreekbaar is.
Maar goed, het maakt niet uit. Het geeft niet als dat nog eens gezegd word.
Hoe meer hoe beter.
Het kan maar beter te vaak gezegd worden, dan helemaal niet....PUNT UIT!!

Door de ervaringen die ik heb met m'n vorige buren...die er maar oplos fokten met hun katten en honden, kan ik me het woord 'castreren' niet vaak genoeg zeggen.
Eigenlijk wou ik dit er eerst niet neerzetten....maar ik doe het toch.....Ik vind het een beetje raar

Want je zegt dat dit je eerste katten zijn. Dus dat betekent dat je daarvoor nooit katten hebt gehad en dat het dus nieuw voor je is.
Toen ik besloten had om m'n eerste katje te nemen, heb ik eerst informatie opgezocht op medisch gebied, verzorging e.d. maar ook over voortplanting en castratie/sterillisatie.
Maar goed.........de een vind het blijkbaar niet nodig om zich uitgebreid te laten informeren voordat je een kat (of ander huisdier) neemt.
Ik ga maar weer eens op m'n handen zitten. Tja, sorry ik bedoel dit niet kwaad,maar ik moest er even wat van zeggen. Dit is gewoon mijn mening. En ik vind dat ik het best netjes gehouden heb......