Maar het maakt dan toch niet uit hoe oud de kat is, want ze moeten het allemaal leren. En het maakt dan toch niet uit of het er twee of maar 1 zijn? Ze zijn als kitten toch vaak samen bezig dus zitten ze samen in de keuken naar het aanrecht te gluren...
En als de ene aan de krabpaal krabt, doet de ander dat na... Dus steek je er toch niet merkbaar meer tijd in, in twee katten dan in 1?
Spreek me tegen als je wel een reden vind he! Maar ik ervaar dat zo niet...
En ik vind dus ook dat het bij 1 kitten alleen moeilijker is, omdat die zichzelf moet bezighouden en dan veel meer kattekwaad gaan uitzoeken (creatief zijn in speelgoed

Ik geef wel toe: 2 kittens zijn wat drukker in huis. Ze zullen net dat tikkeltje meer door je huis crossen achter elkaar aan, dan dat 1 kitten achter de muis aangaat. En ze zullen wat meer op de bank springen en misschien iets sneller iets omver gooien terwijl ze elkaar vangen.
Alhoewel... toen Cuzco hier enig kitten was liep hij ook wel vaak het hele huis door als een kip zonder kop en spong op de bank, vensterbank, er weer af en en weer erop... enz...
Kittens hebben nu eenmaal energie kwijt te raken...
Een kitten alleen zal misschien diezelfde vaas wel express naar beneden tikken, gewoon als spelletje... Die zoeken wel wat meer uit de kast en laten zich nog veel minder regeltjes opleggen. Zeker als je er dan niet bent, want dan is hij helemaal alleen...