Mijn poes (9 maanden) laat bij het eten van harde brokjes de helft weer uit haar mond vallen. Ik heb zelf nog even naar het gebit gekeken, maar volgens mij zag alles er prima uit.
Iemand enig idee hoe dit komt?
Mvg,
Taco
Mijn poes laat de helft vh eten weer uit haar mond vallen
Re: Mijn poes laat de helft vh eten weer uit haar mond valle
Bedoel je dat er dan kruimels achterblijven?
Dat is hier ook namelijk, ik vul meestal pas bij als dat ook grotendeels op is anders kan je je arm gaan kopen.
Dat is hier ook namelijk, ik vul meestal pas bij als dat ook grotendeels op is anders kan je je arm gaan kopen.
The Older I Get, The More Everyone Can Kiss My Ass.
éen van onze katers eet met zijn mond open, zeker als-ie gestresst is. dan valt de helft er indd uit. hij doet dat met name bij wat grotere brokjes en knijpt zijn ogen dicht net alsof hij een hekel heeft aan die herrie die het maakt. sinds hij veel kleinere kittenbrokjes eet, zie ik hem dat niet meer doen.
herken je iets?
herken je iets?
Goede morgen iedereen!
Onze kater heeft een hele dag eten staan en gaat geregeld kleine beetjes eten.
Maar het probleem is dat daarna de brokjes terug uit zijn mond laat vallen door de hele woonkamer. Het lijkt wel of hij enkele brokjes opslaat als een hamster om die dan overal rond te strooien..
We hebben zijn gebit al eens bekeken maar daar is niets mis mee, aan de leeftijd kan het ook niet echt liggen want hij moet nog 2j worden.
Heeft iemand raad, want wij weten het echt niet....
Hopelijk kunnen jullie ons helpen!!!
Alvast bedankt!
Onze kater heeft een hele dag eten staan en gaat geregeld kleine beetjes eten.
Maar het probleem is dat daarna de brokjes terug uit zijn mond laat vallen door de hele woonkamer. Het lijkt wel of hij enkele brokjes opslaat als een hamster om die dan overal rond te strooien..
We hebben zijn gebit al eens bekeken maar daar is niets mis mee, aan de leeftijd kan het ook niet echt liggen want hij moet nog 2j worden.
Heeft iemand raad, want wij weten het echt niet....
Hopelijk kunnen jullie ons helpen!!!
Alvast bedankt!