Titerbepaling maken in Yerseke - van 12 katten
Titerbepaling maken in Yerseke - van 12 katten
Hallo allemaal,
via dit forum hoop ik mensen te vinden die een titerbepaling willen laten maken ipv opnieuw enten tegen katten en niesziekte.
Na lang zoeken heb ik in Yerseke, Zeeland, een dierenarts gevonden die de testen kan bestellen, maar deze gaan per 12.
Nu zoek ik dus nog 11 katten/kattenbaasjes die gebruik willen maken van de overige 11 testen. Met oog op consult kosten zal ik kunnen vragen of iedereen op dezelfde ochtend kan komen, maar dat hoeft natuurlijk niet.
Groetjes,
via dit forum hoop ik mensen te vinden die een titerbepaling willen laten maken ipv opnieuw enten tegen katten en niesziekte.
Na lang zoeken heb ik in Yerseke, Zeeland, een dierenarts gevonden die de testen kan bestellen, maar deze gaan per 12.
Nu zoek ik dus nog 11 katten/kattenbaasjes die gebruik willen maken van de overige 11 testen. Met oog op consult kosten zal ik kunnen vragen of iedereen op dezelfde ochtend kan komen, maar dat hoeft natuurlijk niet.
Groetjes,
Re: titreren in Yerseke - va 12 katten
Voor mij is het te ver weg maar heb je het al op www.barfplaats.nl gezet.
- pearlsofpassion
- Tijger
Ik geloof dat MarjanB het zo doet.
Maar ik denk dat die ook al een eindje daarvandaan woont.
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
ja, helaas weinig reactie.
in welk praktijk zit zij?pearlsofpassion schreef:Ik geloof dat MarjanB het zo doet.
Geduld, het staat er pas een goede 10 minuten op.
- pearlsofpassion
- Tijger
Dat weet ik niet. Je kan haar een pb sturen als ze dit bericht zou missen, maar je kan beter gewoon nog wat afwachten tot ze zelf reageert.
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
ik wist niet dat zij ook lid is, wilde graag weten of de qua afstand überhaupt interessant isNyncke schreef:Geduld, het staat er pas een goede 10 minuten op.

Hallo Flip, ik had inderdaad ook je oproep op Barfplaats gezien.
Ik weet niet of Valerie mij bedoeld, maar ik was ook van plan een titer bepaling te laten doen, maar Zeeland is voor mij niet om de hoek.
En ik ga liever niet lang reizen met m'n hartpatientje die dat echt niet kan waarderen
Ik hoop dat je nog mensen kunt vinden
Ik weet niet of Valerie mij bedoeld, maar ik was ook van plan een titer bepaling te laten doen, maar Zeeland is voor mij niet om de hoek.
En ik ga liever niet lang reizen met m'n hartpatientje die dat echt niet kan waarderen

Ik hoop dat je nog mensen kunt vinden

Groetjes van Marjan, Prrrt van Sara (7-6-2010), mieuw van Tygo (01/11/2011)
In loving memory Moos, Teun, Puk, Roxy, Joop
Re: Titerbepaling maken in Yerseke - van 12 katten
Marjan, is voor jou de praktijk van Edith ( Fido op barfplaats niet dichtbij? )
Oh, dat weet ik niet?
Groetjes van Marjan, Prrrt van Sara (7-6-2010), mieuw van Tygo (01/11/2011)
Marjan, zoek je eigenlijk adres? Maar zij zitten in Heilo, http://www.anyanimal.nl/