Hoi!
Vannacht mocht onze lieve poes bij mij in bed, vond 't heel gezellig want ik was alleen thuis
Vanmorgen gaf ze me een paar likjes over mijn arm, maar ik vond haar tong echt vreemd aanvoelen, nogal ruw en het leek net alsof er geen speeksel aan zat. Maar toen ik over mijn arm wreef, voelde ik wel speeksel. Is het normaal dat de tong van een kat zo ruw is?
Tong van schuurpapier?
Re: Tong van schuurpapier?
helemaal normaal
Wees blij dat het je arm was..
Angel likte mij altijd wakker onder mijn oksel
Maar zoals Nyncke al zei, helemaal normaal
Angel likte mij altijd wakker onder mijn oksel
Maar zoals Nyncke al zei, helemaal normaal
Groetjes van Audrey
Pootje van Miura (°21/05/2009, bij mij vanaf 22/11/2010)
Pootje van Miura (°21/05/2009, bij mij vanaf 22/11/2010)
Daar staan kattentongetjes om bekend!
Ik had een schaafwond aan m'n neus; mijn katje likte daar erg veel aan en ik heb een gevoelige huid
Mijn andere katje sabbelt heel veel in mijn nek, die laat echt hele slijmsporen achter, z'n tongetje is dan nog steeds 'droog'; maar mijn hals en zijn kinnetje zitten onder de slijm
Ik had een schaafwond aan m'n neus; mijn katje likte daar erg veel aan en ik heb een gevoelige huid
Mijn andere katje sabbelt heel veel in mijn nek, die laat echt hele slijmsporen achter, z'n tongetje is dan nog steeds 'droog'; maar mijn hals en zijn kinnetje zitten onder de slijm
*Dexter & *Mosa
- achtpuntzes
- Jaguar
haha, een schaafwond aan je neus!
dan moet het wel heel erg zijn. hier wordt ik ook regelmatig afgelebberd, een schaafplek heb ik gelukkig nog niet gezien. vooral als ik net wakker word met een bakkie koffie word ik regelmatig gewassen door m'n Muffin.
dan moet het wel heel erg zijn. hier wordt ik ook regelmatig afgelebberd, een schaafplek heb ik gelukkig nog niet gezien. vooral als ik net wakker word met een bakkie koffie word ik regelmatig gewassen door m'n Muffin.
- Aziraphale
- Poema
- Contacteer:
Hier likken ze ook altijd m'n neus, na ons 'neusie neusie kusje'. Oh...en op m'n buik als ze bij ons in bed slapen
Liefs van Corine en een van Bo, Bella & Borre
- Kattenbella
- Tijger
Gezonde kat dus
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"