Ik heb ook poezen mama dag op woensdag .....tja andere hebben mama dag of papa dag maar ik heb niks met kinderen

Hè bah, beetje flauw hoor Valerie! Wanneer je begrijpt wat ik wil zeggen, waarom dan toch zo betweterig??Ik geef je helemaal gelijk! Maar ik kan het niet laten wel een paar zaken bij te schaven...
Maar goed, dit was enkel voor de geïnteresseerden, even de puntjes op de i
We snappen natuurlijk allemaal wel wat je wilde zeggen!
Dan mag die prof zich weleens beter inlezen; het is allang bewezen dat katten basisemoties kennen; over secundaire emoties speelt nog een hele discussie...En als er dan zo'n halvegare neuroloog (mensendokter dus!) ons les komt geven over het menselijk brein, maar dan wel komt de vraag stellen of katten wel emoties hebben
Vind je dat? Vind je dan niet dat het adoptieburo in jouw voorbeeld heeft gefaald in het duidelijk niet goed screenen van de adoptieouders?pearlsofpassion schreef:Hmmm, Anne, ik weet niet of ik het daar wel mee eens ben...
Als een kind geadopteerd wordt, en de ouders doen iets verkeerd, dan is het adoptiebureau ook niet verantwoordelijk, maar de ouders zelf...
Beetje hetzelfde toch?
oeps, dat gaat wel erg ver om zo'n bureau verantwoordelijk te houden.. k denk dat je het bureau verantwoordelijk kunt houden voor een goeie uitvoering van een goeie screening en verder niet..Anne schreef:Valerie schrijft: "Hmmm, Anne, ik weet niet of ik het daar wel mee eens ben... Als een kind geadopteerd wordt, en de ouders doen iets verkeerd, dan is het adoptiebureau ook niet verantwoordelijk, maar de ouders zelf...
Beetje hetzelfde toch? einde tekst Valerie
Vind je dat? Vind je dan niet dat het adoptieburo in jouw voorbeeld heeft gefaald in het duidelijk niet goed screenen van de adoptieouders?
Zijn ze dan niet samen verantwoordelijk?
Ik moet heel goed na denken wat ik nu schrijf......maar vind het dus dikke onzin.Maar goed, weer even opnieuw mijn punt onder de aandacht brengen:
Mensen die anno nu toch zo nodig dieren moeten vermeerderen, ogeacht welk ras of geen ras, zijn verantwoordelijk voor die levens en zullen daar levenslang verantwoordelijk voor zijn. Zonder hun daden zouden immers deze dieren er niet zijn.
Deze dieren hebben niet om dit leven gevraagd.