Even een kleine update...
Zoeken naar de oplossingen was even op de lange baan gekomen door e.e.a...
Maar nu heeft mijn tante dus van de week haar ontslag gekregen (

) dus werk aan de winkel betreft de katten.
Een van de 5 katten poepte toendetijd wat bloed, maar dat is gelukkig over.
Die andere, met de opgezette nek (Blacky), heeft nog steeds een opgezette nek. En nu dus ook een wond....ik denk aan een abces, door vechten. Want wat blijkt, hij is nog niet gecastreerd.....

Dat wist ik niet. Blijken nu dus 3 ongeholpen katers te lopen, waarvan 1 van mijn nicht is. Die komt ze binnenkort halen. Ik hoop snel, want hij kan dus niet overweg met Blacky, die valt die van mn nicht steeds aan. En dat is ook weer niet goed, want die van mn nicht blijkt ook een hartruis te hebben....*zucht*....
Maar goed.
Besproken met mijn tante welke katten ze wilt houden, voor de anderen gaan we wat zoeken.
Met familie onderling leggen we geld bij elkaar voor in ieder geval het asiel, waar 1 of 2 katten naar toe gaan. Voor Blacky ga ik maandag even langs mijn eigen DA met een foto van zijn wond om te overleggen, maar ik denk dat hij hem wilt zien. Maar die opgezette nek en wond is niet alles, hij heeft overal wonden (vanhet vechten waarschijnlijk), daarnaast sluipt hij door het huis en braakt hij bruinige vloeistof volgens mijn tante. Ook nog is zijn buik dik..lijkt wel zwanger.
Iemand misschien al een idee?
Valerie nog bedankt voor de brokken, zak is al half leeg
Heb vanavond ook nog een zak brokken meegenomen en wat kuipjes en blikjes natvoer, kan ze weer even vooruit. Én de kuikens die Marjan voor mijn tijgers had meegenomen

Hier heb ik schijnbaar echte huismussen

die kijken niet om naar zo'n kuiken. Maar bij mijn tante was het wel anders! Het kuikentje wat al ontdooid was, vloog door de tuin! En werd geheel opgesmikkeld

Dus namens mijn tante, bedankt voor de kuikens Marjan
To be continued....