Valeriaan heb ik vaker gebruikt en doe ik soms nog wel eens; dan gaat ze inderdaad uit haar dak. Puck reageert hier trouwens helemaal niet op. Waarschijnlijk door haar chronische niersziekte?
Ik merk dat ik naarmate ik haar beter leer kennen ik beter begrijp wat ze leuk vind. Ik heb alle doppen van mijn lege colaflessen ontdaan en hier vermaakt ze zich wel mee. Ik vroeg me af waar ze bleven maar heb ontdekt dat ze ze elke keer naar een schoen (die ik bij gebrek aan beter even als tijdelijke deurstopper gebruik) brengt en het ontzettend leuk lijkt te vinden om het ringetje dan weer uit die schoen te vissen

Een leeg wc-rolletje afplakken met wat brokjes en gaatjes erin is ook succesvol; ze loopt dan lekker een tijdje te rommelen en maakt van die tevreden koergeluiden als ze er weer wat brokjes uit heeft gekregen.
Ze speelt ook steeds meer met Puck; achter elkaar aan rennen en elkaar besluipen is hun favo spelletje.
Het asiel zei trouwens dat ze geen schootkat is en altijd wel wat schuw zou blijven. Het eerste geloof ik wel maar het 2e niet. Ze heeft hier een rustig huisje en wordt nergens toe gedwongen. Langzaam komt er meer vertrouwen.
Puck is trouwens 8 mnden en een ontzettend sociale speel- en kroelkat. Als ze niet speelt ligt ze bij mij en ze achtervolgt me overal naartoe.