Niet gecastreerde kater bij 2 kittens
- katgevonden
- Poema
Niet gecastreerde kater bij 2 kittens
Mensen mijn oma is afgelopen nacht overleden. Nou blijft er een niet gecastreerde kater van een jaar achter. Mijn oom denkt dat die maar nieuw thuis moet gaan zoeken (zelf). Dat gaat dus mooi niet gebeuren!!! Ik ga hem zo ophalen. Helemaal in duitsland. Dus ik heb geen tijd om uitgebreid te lezen en zoeken in topics. ik hoop op jullie begrip en dat jullie alsnog antwoorden.
Hij is dus een jaar oud en niet gecastreerd. Ze zeggen dat hij NIET sproeit. Ik neem hem dus mee na mijn huis en hoop dat hij het zal gaan vinden met Katie en Mauw. Voor mij is belangrijk dat dat eerst duidelijk is alvorens ik hem laat castreren. Hoe groot is de kans dat hij hier alsnog wel gaat sproeien? Want daar zit ik uiteraad niet op te wachten. Maar wil ik hem qua buikgevoel eerst even de tijd geven om te wennen bevoor hij onder het mes moet. En als het enigsinds kan zou ik het graag over 2 maand laten doen, tegelijk met Katies steralisatie.
Hij is dus een jaar oud en niet gecastreerd. Ze zeggen dat hij NIET sproeit. Ik neem hem dus mee na mijn huis en hoop dat hij het zal gaan vinden met Katie en Mauw. Voor mij is belangrijk dat dat eerst duidelijk is alvorens ik hem laat castreren. Hoe groot is de kans dat hij hier alsnog wel gaat sproeien? Want daar zit ik uiteraad niet op te wachten. Maar wil ik hem qua buikgevoel eerst even de tijd geven om te wennen bevoor hij onder het mes moet. En als het enigsinds kan zou ik het graag over 2 maand laten doen, tegelijk met Katies steralisatie.
liefs, Nadia
Katie, Mauw en Sharief
Ringo en Elmo
R.I.P. 2pac
Katie, Mauw en Sharief
Ringo en Elmo
R.I.P. 2pac
Re: niet gecastreerde kater bij 2 kittens
mijn gevoel en verstand zegt: onmiddellijk langs de dierenarts en castreren!
dat is ook veel beter voor de integratie bij Mauw en Katie.. want daarmee verandert zijn gedrag en wordt hij een stuk rustiger. je kunt maar één keer integreren en als dat fout gaat, dan kost het je heel erg veel moeite om te repareren.
en je wilt toch niet met hem gaan fokken dus de inhoud van die ballen moet er toch uit..
en waarom/waarom wachten tot de sterilisatie van Katie?
het lijkt me beter als hij na de castratie bij de introductie een beetje aangeslagen is dan dat hij missch de macho kater over twee vrouwen uit gaat hangen...
en waarom zou je wachten totdat hij gesettled is? missch beter alle onheil maar even gelijk, zowel de verhuizing als de reis als het dierenartsenbezoek combineren, dan is-ie daar in één keer vanaf.. en kan daarna rustig herstellen en wennen aan ander baasje, huis, soortgenootjes..
wat aardig dat je naar Duitsland sjeest om je over dat dier te ontfermen
dat is ook veel beter voor de integratie bij Mauw en Katie.. want daarmee verandert zijn gedrag en wordt hij een stuk rustiger. je kunt maar één keer integreren en als dat fout gaat, dan kost het je heel erg veel moeite om te repareren.
en je wilt toch niet met hem gaan fokken dus de inhoud van die ballen moet er toch uit..
en waarom/waarom wachten tot de sterilisatie van Katie?
het lijkt me beter als hij na de castratie bij de introductie een beetje aangeslagen is dan dat hij missch de macho kater over twee vrouwen uit gaat hangen...
en waarom zou je wachten totdat hij gesettled is? missch beter alle onheil maar even gelijk, zowel de verhuizing als de reis als het dierenartsenbezoek combineren, dan is-ie daar in één keer vanaf.. en kan daarna rustig herstellen en wennen aan ander baasje, huis, soortgenootjes..
wat aardig dat je naar Duitsland sjeest om je over dat dier te ontfermen

- katgevonden
- Poema
Ik kon nog net een afspraak maken bij de DA. Om 15 uur is hij aan de beurt! Komt qua tijd precies uit. Moet nu gauw weg.
Ik hoop zo dat ze het goed kunnen vinden met mekaar!
Mauw is trouwens ook een katertje zonder ballen niet een poes. maar Adriana bedankt voor je snelle antwoord.
Ik hoop zo dat ze het goed kunnen vinden met mekaar!
Mauw is trouwens ook een katertje zonder ballen niet een poes. maar Adriana bedankt voor je snelle antwoord.
liefs, Nadia
Katie, Mauw en Sharief
Ringo en Elmo
R.I.P. 2pac
Katie, Mauw en Sharief
Ringo en Elmo
R.I.P. 2pac
Gecondoleerd met je tante 
En ja, ik denk dat je er goed aan doet met die afspraak vanmiddag gelijk al.

En ja, ik denk dat je er goed aan doet met die afspraak vanmiddag gelijk al.
Groetjes van Marjan, Prrrt van Sara (7-6-2010), mieuw van Tygo (01/11/2011)
In loving memory Moos, Teun, Puk, Roxy, Joop
- pearlsofpassion
- Tijger
Natuurlijk is castreren het beste als je ze wil gaan introduceren! Prima!
Maar ik zou er wel even bij stilstaan hoe je dat gaat doen. Aangezien Katie de laatste keer zo gereageert heeft op Mythos, kan je er wel vanuitgaan dat ze met een volwassen kater helemaal niet blij gaat zijn!! Tenslotte is ze nog maar een klein meisje...
Ik zou ze dus ook niet na de castratie gelijk bij elkaar zetten, maar voor een heel erg trage introductie gaan, als je huis dat toelaat.
Dat houdt in dat je de nieuwe (heeft hij een naam?) in een kamer apart houdt voor een tijdje en begint met de kleintjes aan zijn geur te laten wennen... Zo kunnen de hormonen ook uit zijn lijf verdwijnen... Moest hij ooit op Katie proberen kruipen (kan nog tot minstens 6 weken na castratie), onmiddelijk verwijderen, want dat kan ze hem kwalijk gaan nemen en dan wordt alles wel heel erg moeilijk!
Weet je of de nieuwe ervaring heeft met andere katten? Hou oud hij bij zijn soortgenootjes weggegaan is? Als hij al een hele tijd alleen zit, gaat hij namelijk waarschijnlijk nog een stuk moeilijker doen dan Katie! En als hij ongecastreerd buiten liep zal hij misschien zelfs aggressief zijn!
Je kan een beetje kijken hoe hij reageert, maar wat ik nu kan inschatten zou ik hem minstens een week apart houden en veeeel geuren gaan uitwisselen (de hormonen blijven echter nog wel wat langer) en daarna stillaan de deur open laten zodat ze op ontdekking bij elkaar kunnen.
Als hij rustig blijft, dan moet je gewoon veel verstopplaatsjes voorzien en ze laten doen. Als hij toch iet of wat aggressief zou reageren (niet speels met de poot slaan he
), zou ik een bench aanraden. Op een weekje tijd is hij dan zeker gewend aan de andere katten en niet meer bang of aggressief... Tegen dan zal Katie ook al wel bijgedraaid zijn en is de introductie verder enkel nog rangorde uitmaken (en dat zal vlug gebeurt zijn
)
Je moet natuurlijk ten alle tijde niet aan de tijden vasthouden maar naar de katten kijken en inschatten. Maar dat weet je wel!
Zolang er eentje blaast naar of wegdeinst bij de geur van de ander, zeker niet bij elkaar laten... Ze moeten comfortabel worden bij die geur en hem gaan vertrouwen.
Ow ja, en als je nieuwe kater toch een vriendje had en daar heel goed mee om ging, dan wordt het natuurlijk veel gemakkelijker en moet je niet zoveel voorzorgen nemen. Dan is het gewoon om Katie wat haar tijd te geven, maar ze is nog jong!
Maar ik zou er wel even bij stilstaan hoe je dat gaat doen. Aangezien Katie de laatste keer zo gereageert heeft op Mythos, kan je er wel vanuitgaan dat ze met een volwassen kater helemaal niet blij gaat zijn!! Tenslotte is ze nog maar een klein meisje...
Ik zou ze dus ook niet na de castratie gelijk bij elkaar zetten, maar voor een heel erg trage introductie gaan, als je huis dat toelaat.
Dat houdt in dat je de nieuwe (heeft hij een naam?) in een kamer apart houdt voor een tijdje en begint met de kleintjes aan zijn geur te laten wennen... Zo kunnen de hormonen ook uit zijn lijf verdwijnen... Moest hij ooit op Katie proberen kruipen (kan nog tot minstens 6 weken na castratie), onmiddelijk verwijderen, want dat kan ze hem kwalijk gaan nemen en dan wordt alles wel heel erg moeilijk!
Weet je of de nieuwe ervaring heeft met andere katten? Hou oud hij bij zijn soortgenootjes weggegaan is? Als hij al een hele tijd alleen zit, gaat hij namelijk waarschijnlijk nog een stuk moeilijker doen dan Katie! En als hij ongecastreerd buiten liep zal hij misschien zelfs aggressief zijn!
Je kan een beetje kijken hoe hij reageert, maar wat ik nu kan inschatten zou ik hem minstens een week apart houden en veeeel geuren gaan uitwisselen (de hormonen blijven echter nog wel wat langer) en daarna stillaan de deur open laten zodat ze op ontdekking bij elkaar kunnen.
Als hij rustig blijft, dan moet je gewoon veel verstopplaatsjes voorzien en ze laten doen. Als hij toch iet of wat aggressief zou reageren (niet speels met de poot slaan he

Je moet natuurlijk ten alle tijde niet aan de tijden vasthouden maar naar de katten kijken en inschatten. Maar dat weet je wel!

Zolang er eentje blaast naar of wegdeinst bij de geur van de ander, zeker niet bij elkaar laten... Ze moeten comfortabel worden bij die geur en hem gaan vertrouwen.
Ow ja, en als je nieuwe kater toch een vriendje had en daar heel goed mee om ging, dan wordt het natuurlijk veel gemakkelijker en moet je niet zoveel voorzorgen nemen. Dan is het gewoon om Katie wat haar tijd te geven, maar ze is nog jong!
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
Sorry, maar een week apart zetten?
Is dat niet wat lang?
Laat het beestje inderdaad even wat bijkomen van de rit en de castratie (op de slaapkamer? Deur dicht?).
Wanneer hij weer een klein beetje gegeten heeft en helder uit z'n ogen kijkt, laat dan de deur open en kijk hoe het spul erop reageert.
Blijf in de slaapkamer en roep de andere twee erbij en blijf de kater aaien.
Ga niet sjouwen met de kat. En blijf rustig op de poezels inpraten.
Je zou ze wel tot die tijd om beurten flink kunnen aaien, vooral rond het koppie om zo de geur alvast over te brengen.
Wat ik heb gemerkt is dat als je je zeg maar in eerste instantie niet neutraal opstelt, maar partij kiest voor de nieuwkomer dat je huidige katten het nieuwe beestje eerder accepteren.
Jij hebt de nieuwkomer gebracht, jij bent de baas, dus klaar. Accepteren.
Dit is alleen de eerste 5 minuten, daarna neutraal opstellen.
En van daaruit handelen.
Je weet dat grommen en blazen erbij hoort, dus ja. Het zal even rommelen zijn.
Gaat het niet dan zou ik ervoor kiezen om zeker 'snachts de kat apart te zetten.
Maar iedere keer weer proberen.
Katie zal denk ik wel even flink achter d'r oortjes krabbelen.
En jou eventjes niet aardig vinden. Maar geef niet op, dit kan wel eventjes duren voordat ze het geaccepteerd heeft.
Ik zou ook de valeriaan en/of feliway in de buurt houden
Is dat niet wat lang?
Laat het beestje inderdaad even wat bijkomen van de rit en de castratie (op de slaapkamer? Deur dicht?).
Wanneer hij weer een klein beetje gegeten heeft en helder uit z'n ogen kijkt, laat dan de deur open en kijk hoe het spul erop reageert.
Blijf in de slaapkamer en roep de andere twee erbij en blijf de kater aaien.
Ga niet sjouwen met de kat. En blijf rustig op de poezels inpraten.
Je zou ze wel tot die tijd om beurten flink kunnen aaien, vooral rond het koppie om zo de geur alvast over te brengen.
Wat ik heb gemerkt is dat als je je zeg maar in eerste instantie niet neutraal opstelt, maar partij kiest voor de nieuwkomer dat je huidige katten het nieuwe beestje eerder accepteren.
Jij hebt de nieuwkomer gebracht, jij bent de baas, dus klaar. Accepteren.
Dit is alleen de eerste 5 minuten, daarna neutraal opstellen.
En van daaruit handelen.
Je weet dat grommen en blazen erbij hoort, dus ja. Het zal even rommelen zijn.
Gaat het niet dan zou ik ervoor kiezen om zeker 'snachts de kat apart te zetten.
Maar iedere keer weer proberen.
Katie zal denk ik wel even flink achter d'r oortjes krabbelen.
En jou eventjes niet aardig vinden. Maar geef niet op, dit kan wel eventjes duren voordat ze het geaccepteerd heeft.
Ik zou ook de valeriaan en/of feliway in de buurt houden

- pearlsofpassion
- Tijger
Ik weet niet of dat hier wel gaat werken...
Ik heb natuurlijk ook enkel maar gelezen hier, en mijn ervaring reikt ook niet naar zo'n situatie, maar dat wordt wel meer gedaan hoor, trage introductie ipv direct.
Ik vrees echt voor de overgebleven hormonen in de oudste kater!
Als je ziet hoe Katie vorige keer reageerde, denk ik dat ze echt gebaat is bij een geurwenmoment! Zonder zijn imposante beeld er even bij.
Daarenboven weet je niet hoe hij gaat reageren... Voor hetzelfde geld probeert hij haar zomaar te beklimmen...
Ach, je kiest het natuurlijk zelf...
Maar ik zou zeker niet de nieuwkomer voortrekken
Dat is juist het omgekeerde van wat ik zou doen, want dan heeft Katie reden om boos op hem te zijn! Hij moet ook niet direct de boel overnemen natuurlijk.
Je moet Katie juist het gevoel geven dat ze nog steeds op de eerste plaats bij je staat, en dat die nieuwkomer daar niets aan verandert!
Als je toch voor de direct introductie gaat, is binnenbrengen in het mandje en laten snuffelen inderdaad cruciaal.
Ik heb natuurlijk ook enkel maar gelezen hier, en mijn ervaring reikt ook niet naar zo'n situatie, maar dat wordt wel meer gedaan hoor, trage introductie ipv direct.
Ik vrees echt voor de overgebleven hormonen in de oudste kater!

Als je ziet hoe Katie vorige keer reageerde, denk ik dat ze echt gebaat is bij een geurwenmoment! Zonder zijn imposante beeld er even bij.
Daarenboven weet je niet hoe hij gaat reageren... Voor hetzelfde geld probeert hij haar zomaar te beklimmen...
Ach, je kiest het natuurlijk zelf...
Maar ik zou zeker niet de nieuwkomer voortrekken

Je moet Katie juist het gevoel geven dat ze nog steeds op de eerste plaats bij je staat, en dat die nieuwkomer daar niets aan verandert!
Als je toch voor de direct introductie gaat, is binnenbrengen in het mandje en laten snuffelen inderdaad cruciaal.
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
Ja, inderdaad.
Kater in het mandje laten besnuffelen, zeker weten
Dan is het beestje toch nog suf. Mocht het iets van agressie in zich hebben, dan is daar dan even geen sprake van. En hoeven ze niet zo te schrikken van elkaar.
Eerst mandje besnuffelen, dan de slaapkamer (oid) in.
Tuurlijk moet iedereen voor zichzelf beslissen.
Je kent je kat beter dan wie van het forum ook.
Maar ik heb altijd de nieuweling bij me gehouden en dan laten besnuffelen door de andere katten.
Op die manier wist de nieuweling dat hij/zij bij mij veilig was.
En dat merk ik soms nog met Teun die wel eens wordt belaagd door Moos of Sara.
Dan rent ie snel naar me toe... een veilige haven.
En die andere twee weten het ook, mamma is de veilige haven.
Was met Bibi ook zo.
Maar elk huishouden is anders, elke kat is anders.
Het is even puzzelen wat voor Nadia het beste werkt.
Misschien ook wel een combi van beide ;0)
Kater in het mandje laten besnuffelen, zeker weten

Dan is het beestje toch nog suf. Mocht het iets van agressie in zich hebben, dan is daar dan even geen sprake van. En hoeven ze niet zo te schrikken van elkaar.
Eerst mandje besnuffelen, dan de slaapkamer (oid) in.
Tuurlijk moet iedereen voor zichzelf beslissen.
Je kent je kat beter dan wie van het forum ook.
Maar ik heb altijd de nieuweling bij me gehouden en dan laten besnuffelen door de andere katten.
Op die manier wist de nieuweling dat hij/zij bij mij veilig was.
En dat merk ik soms nog met Teun die wel eens wordt belaagd door Moos of Sara.
Dan rent ie snel naar me toe... een veilige haven.
En die andere twee weten het ook, mamma is de veilige haven.
Was met Bibi ook zo.
Maar elk huishouden is anders, elke kat is anders.
Het is even puzzelen wat voor Nadia het beste werkt.
Misschien ook wel een combi van beide ;0)
- pearlsofpassion
- Tijger

Maar Nadia moet inderdaad zelf beslissen.
Normaal zou ik hetzelfde zeggen als jij Marjan, ik zou zelf gaan voor ze volledig bij elkaar te laten en te zien hoe de oudste reageert omdat kitten meestal gemakkelijk zijn.
Alleen weten we al dat Katie vorige keer nog dagenlang kwaad bleef op Mythos (en we weten zelfs niet wanneer ze dan wel bijgedraaid zou hebben), en daarom kan je nu wel voorspellen dat ze niet rustig gaan snuffelen als hij binnenkomt. Ze zal veeel langer bang en boos zijn dan dat de kater suf is, en dus maakt dat eigenlijk niet uit...
Als ze erg bang reageert, is er kans dat dat voor de kater een trigger is om haar hard aan te pakken en de baas te gaan spelen, en wie weet wat er dan gebeurt...
Het hangt ook van zijn verleden af natuurlijk...
Daar denk ik maar aan.... en daarom zou ik geen risico's nemen en Katie eerst comfortabel laten worden bij zijn geur (en zijn hormonen wat laten bekoelen). Dan zal ze zijn geur herkennen als ze hem voor de eerst maal ziet en minder bang zijn. Want er iets iets bekends en vertrouwds...
Een week (of zelfs meer) de kater apart houden lijkt misschien erg, maar als het is om een koppeling goed te laten lopen, dan vind ik dat wel kunnen. Het is voor een levenlang vriendjes of niet... Dan vind ik dat het wel geoorloofd is de tijd te nemen en de katten het zelf te laten uitmaken wanneer ze waar klaar voor zijn...
Het was bij mij thuis ook het plan toen Luis kwam om de jongens aan elkaar te laten wennen en Kleintje er de eerste dagen (misschien ook wel een week) buiten te laten. Maar de katten hebben daar zelf anders over beslist (ik ging Kleintje natuurlijk niet opsluiten, maar ze kon gewoon boven blijven als ze wou. Maar ze kwam zelf beneden zitten zodra ze niet meer boos reageerde op Luis's geur.) Daarom dat ik ook zeg dat de reactie op de geur van de ander veel zegt! Eens de geur aanvaard is, is ze klaar voor de volgende stap...
He Nadia, gecondoleerd met je oma 
Wat goed dat je je ontfermd over het beestje.
Betreft introductie, ik denk dat je zowiezo de dames even moet laten snuffelen door de kater in de draagbak te laten, en ze zo kennis laten maken.
Ik kan er verder weinig aan bijdragen....toen ik Speedy en Muka bij Pluisje introduceerde, heb ik dat "gewoon gedaan". Wist ik veel
Maar het is allemaal goed gekomen, en ze slapen bij elkaar, wassen elkaar, alleen spelen doen ze niet echt samen. Stoeien al helemaal niet...Speedy wil wel regelmatig stoeien, maar de dames waarderen dat niet echt
Ik denk dat je ook gewoon je gevoel moet volgen. Kijk hoe jouw dames op de komst van de kater reageren. Ik denk dat je daaran goed genoeg kan zien of je al een stapje verder kan gaan.
En inderdaad, grommen etc hoor er bij
laat je daar niet door afschrikken.

Wat goed dat je je ontfermd over het beestje.
Betreft introductie, ik denk dat je zowiezo de dames even moet laten snuffelen door de kater in de draagbak te laten, en ze zo kennis laten maken.
Ik kan er verder weinig aan bijdragen....toen ik Speedy en Muka bij Pluisje introduceerde, heb ik dat "gewoon gedaan". Wist ik veel

Ik denk dat je ook gewoon je gevoel moet volgen. Kijk hoe jouw dames op de komst van de kater reageren. Ik denk dat je daaran goed genoeg kan zien of je al een stapje verder kan gaan.
En inderdaad, grommen etc hoor er bij

Als 't vrouwtje van huis is, dansen de katten op tafel
Purrz:
Muka(12)-Speedy(12)-Lotje(9)-Nozem(8)-Muis&Muffin(2)-Monchou(1)
*Pluis '03-'14
Purrz:
Muka(12)-Speedy(12)-Lotje(9)-Nozem(8)-Muis&Muffin(2)-Monchou(1)
*Pluis '03-'14
gecondeleerd met je oma en wat fijn dat je de kater opvangt. er zijn al veel tips gegeven dus je zult wel vooruit kunnen. Veel succes met je nieuwe aanwinst en hopelijk klikt het met de anderen. en dat het met mythos niet goed klikte, kan dat niet ook doordat hij ziek was (heb wel eens gehoord dat katten dat kunnen ruiken en vanuit hun natuurlijke gedrag dan zo iemand uit de groep verstoten)
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Nadia, ten eerste; gecondoleerd met het verlies vanje oma.
Heel lief van je dat je de kater gaat ophalen en heel goed dat je hem, op advies van Adriana, ook gelijk laat castreren. Hoe je de introduktie gaat doen, zal je ook wel een beetje gaan aanvoelen en daar is nu nog niet veel zinnigs over te zeggen, behalve dan liever iets te voorzichtig dan te snel. Het feit dat de kater niet gecastreerd is, maakt hem op zich niet agressiever. Ik verwacht eerder dat Katie meer problemen gaat geven, dan de kater. Maar... misschien vindt Katie kleine kittens gewoon heel eng en kan ze de kater wel accepteren
.
Ben heel benieuwd hoe het zal gaan!
Heel lief van je dat je de kater gaat ophalen en heel goed dat je hem, op advies van Adriana, ook gelijk laat castreren. Hoe je de introduktie gaat doen, zal je ook wel een beetje gaan aanvoelen en daar is nu nog niet veel zinnigs over te zeggen, behalve dan liever iets te voorzichtig dan te snel. Het feit dat de kater niet gecastreerd is, maakt hem op zich niet agressiever. Ik verwacht eerder dat Katie meer problemen gaat geven, dan de kater. Maar... misschien vindt Katie kleine kittens gewoon heel eng en kan ze de kater wel accepteren

Ben heel benieuwd hoe het zal gaan!
Re: Niet gecastreerde kater bij 2 kittens
Gecondoleerd met je tante. Goed dat je hem ophaalt.
Hoop dat het gaat klikken met je andere katten.
Hoop dat het gaat klikken met je andere katten.
Groetjes Petra, poes Chevy, kater Dodge en de honden Mike, Thor en Indy
gecondoleerd met je oma
Wat verdrietig allemaal
Toppie dat je je ontfermd over de kater van je oma. dat zal je oma vast wel waarderen.
Onzie de kater maar een tijdje, hij maakt nu zoveel mee. Een afscheid, een verhuizing en een castratie.
Een dikke knuffel voor hem en heel veel succes met de introductie

Wat verdrietig allemaal

Toppie dat je je ontfermd over de kater van je oma. dat zal je oma vast wel waarderen.
Onzie de kater maar een tijdje, hij maakt nu zoveel mee. Een afscheid, een verhuizing en een castratie.
Een dikke knuffel voor hem en heel veel succes met de introductie
grt Anne, Joep 15 Hobbel 14 Pluto 4 Louie 3 Donna 2, Pino en Pip 0 Lora (hond) 2
en kipjes Kayla en Lucy
rust zacht alle engeltjes
en kipjes Kayla en Lucy
rust zacht alle engeltjes
- katgevonden
- Poema
Hallo allemaal,
allereerst bedankt voor de condolaties voor mijn oma.
Wij zijn net weer thuis. De castratie is gelukt! Het is een hele grote k ater, kruizing brit, grijs met zwarte streepen en wit. Hij ligt nu in de grote hondenbench bij te komen. Ik heb van jullie adviezen de middenweg gekozen. In de bench met kattenbak en deken maar wel in de woonkamer. Dit advieseerde de DA. Ook is hij niet wakker gespoten dit omdat de DA denkt dat dat het makkelijkste is voor de intro en uiteraad omdat de DA mij erg goed kent (helaas
) en weet dat ik goed op hem zal passen. De honden en Mauw lijken het wederom prima te vinden. Katie blaast en gromt wat maar het valt voor haar doen wel mee. Ze vind hem wel interessant en dat is al n stuk meer dan het met Mythos ging. Daar had ze geen oog voor alleen geluid
En ze ligt nu bij mij derwijl ik volop na hem ruik. Tenminste aan de haren te zien
Hij heeft nog geen naam, dat zal spontaan komen. Omdat hij zo bezonder is denk ik wel over Sharief maar weet het nog niet zeker. Even horen wat mijn vriend zo spontaan voor ideen heeft.
allereerst bedankt voor de condolaties voor mijn oma.
Wij zijn net weer thuis. De castratie is gelukt! Het is een hele grote k ater, kruizing brit, grijs met zwarte streepen en wit. Hij ligt nu in de grote hondenbench bij te komen. Ik heb van jullie adviezen de middenweg gekozen. In de bench met kattenbak en deken maar wel in de woonkamer. Dit advieseerde de DA. Ook is hij niet wakker gespoten dit omdat de DA denkt dat dat het makkelijkste is voor de intro en uiteraad omdat de DA mij erg goed kent (helaas

Hij heeft nog geen naam, dat zal spontaan komen. Omdat hij zo bezonder is denk ik wel over Sharief maar weet het nog niet zeker. Even horen wat mijn vriend zo spontaan voor ideen heeft.
liefs, Nadia
Katie, Mauw en Sharief
Ringo en Elmo
R.I.P. 2pac
Katie, Mauw en Sharief
Ringo en Elmo
R.I.P. 2pac