Nieuw goed uitwasbaar mandje?
Nieuw goed uitwasbaar mandje?
Dames en Heren hier volgende probleem. We zoeken een nieuw goed uitwasbaar mandje. Jip plast regelmatig op haar slaap plek. Ze heeft medisch niks en haar bak is ook goed hoor dat hebben we uitgesloten. We vermoeden dat het incontinent plasjes zijn het is meestal s'nachts als ze lang geslapen heeft. Een 2e bak wil ze niks van weten en als ze moet wil ze dat doen op een plek waar ze wakker word en dat is haar mandje. Nu is haar huidige slaapplek stuk en heb ik haar een handdoek of fleese deken gegeven die ik dan ook weer ong 3 keer per week in de was moet doen. Ik wil haar een lekker mandje geven waar ze kan slapen en die erg goed schoon te houden is. Kan iemand me een tip of site geven? Ook eigen ervaringen zijn meer dan welcome!
Groetjes van Erica en een Wrah! van Jip
Re: Nieuw goed uitwasbaar mandje?!
bij de intratuin en de boerenbond heb je van die mandjes die van een soort ribstof zijn. Ik heb die zelf ook. in mijn album (jansen en co) staat een foto als mijn 2 doerakken erin liggen. Ideaal. ik was het regelmatig (snot en haren) en dat gaat prima. je kunt hem ook binnenste buiten keren (als je de andere kleur mooier vind ,maar ook als hij wat vies is).
Mijn vorige kat heeft haar laatste weken er veel in gelegen. Zij plaste er ook in (en braken) omdat ze zo ziek was. Voordeel is dat ze vrij dik zijn, dus het lekte niet door. ik legde er vaak een dikke badhanddoek in, hoefde ik het niet iedere dag uit te wassen. Maar ik had er 2, dus ze konden om de dag in de wasmachine. Ik heb er nu nog 1, in de andere heb ik haar begraven. Mijn 2 schatjes vinden het heerlijk. Had zo'n dure mand gekocht van €75,- maar die wilden ze niet. deze kost volgens mij €14,95, maar echt, ideaal. Ik heb deze van de foto al zeker 100 keer uitgewassen, maar je ziet er niets van.
Mijn vorige kat heeft haar laatste weken er veel in gelegen. Zij plaste er ook in (en braken) omdat ze zo ziek was. Voordeel is dat ze vrij dik zijn, dus het lekte niet door. ik legde er vaak een dikke badhanddoek in, hoefde ik het niet iedere dag uit te wassen. Maar ik had er 2, dus ze konden om de dag in de wasmachine. Ik heb er nu nog 1, in de andere heb ik haar begraven. Mijn 2 schatjes vinden het heerlijk. Had zo'n dure mand gekocht van €75,- maar die wilden ze niet. deze kost volgens mij €14,95, maar echt, ideaal. Ik heb deze van de foto al zeker 100 keer uitgewassen, maar je ziet er niets van.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Re: Nieuw goed uitwasbaar mandje?
Dank je! ik heb net even zitten kijken bij je foto's wat een heerlijke katten heb je!
Als je dat mandje in de wasmaschine doet gaat er dan ook nog wat omheen? kussensloop of zo?
Als je dat mandje in de wasmaschine doet gaat er dan ook nog wat omheen? kussensloop of zo?
hoi erica
nee hoor. Het is een stevige ribstof. Wat de vulling is weet ik niet, maar het hoopt ook niet op of zo. Ik was het op 40 graden, zo in de machine. ik heb een was en droger in een dus het gaat ook gewoon hier de droger in.
Zoals je op de foto's zag lag mijn nellie erin en mijn 2 nieuwe schatjes. 1 van de mandjes heb ik al zeker 10 jaar en het ander 1 jaar. je kunt het verschil bijna niet zien hoor.
ze zijn bij de intratuin ook regelmatig in de aanbieding ( ik heb er €10,- voor betaald , normaal €14,95)
Het is ook heel flexibel, dus geen harde stukken, dus vouwt supereenvoudig in de machine.
(hoor mij praten, ik kon er wel aandelen in hebben haha)
nee hoor. Het is een stevige ribstof. Wat de vulling is weet ik niet, maar het hoopt ook niet op of zo. Ik was het op 40 graden, zo in de machine. ik heb een was en droger in een dus het gaat ook gewoon hier de droger in.
Zoals je op de foto's zag lag mijn nellie erin en mijn 2 nieuwe schatjes. 1 van de mandjes heb ik al zeker 10 jaar en het ander 1 jaar. je kunt het verschil bijna niet zien hoor.
ze zijn bij de intratuin ook regelmatig in de aanbieding ( ik heb er €10,- voor betaald , normaal €14,95)
Het is ook heel flexibel, dus geen harde stukken, dus vouwt supereenvoudig in de machine.
(hoor mij praten, ik kon er wel aandelen in hebben haha)
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
HAHAHA inderdaad werk je er of zo :P
Dank je ik ga binnenkort even kijken!
Dank je ik ga binnenkort even kijken!