Wij blijven hier ook mee aan het soebatten. flippie snurkt als een gek en doet dat het liefste met haar snuitje op mijn snuitje. zij wurmt zich ook altijd tussen ons in. Sjefke niet, die gaat gewoon tegen je aanliggen en merk je niets van. Ik vind het dan soms ook zielig om ze weg te brengen midden in de nacht, maar ja, als ik al nachten niet goed heb kunnen slapen (mw brengt snachts ook muisjes op bed, want spelen vind ze ook leuk. Die gaan dan in mijn nachtkastje, maar dan gaat ze gewoon een nieuwe halen). Dus dan gaan ze weer naar beneden (zielig voor sjefke maar 1 naar beneden werkt niet. Sjefke piept als hij flippie mist en de deur boven dicht gaat niet, hij moet wel op de bak kunnen).
Onze flippie is ook zo energiek. Toch lijkt ze in de gaten te krijgen dat als ze zo druk gaat doen, ze naar beneden moet (ze gaat dan midden onder het bed zitten). Maar de nachten dat het goed gaat worden er steeds meer achter elkaar. Ach, ze gaat het wel leren dat lampje uit betekend rustig zijn. En dat snurken hoor ik niet als ik zelf goed slaap.
Liefdesbetuigingen
Re: Liefdesbetuigingen
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Re: Liefdesbetuigingen
Hihi, dus ook gestoorde nachtrust. En ja... het is ook zó lief dan hé. Spelen accepteer ik midden in de nacht niet op bed. Maar snurken en knuffelen... ach, het is te doen.
Ze leren het wel die kleuters!
Ze leren het wel die kleuters!
Groetjes Petra, poes Chevy, kater Dodge en de honden Mike, Thor en Indy