Poes eet eigen staart op

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
MarjanC
Kitten
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 jan 2011 17:42

Re: Poes eet eigen staart op

Bericht door MarjanC »

Ik weet zeler dat hij gevoel heeft in zijn staart.. toen het gebeurde begon hij eerst te blazen en te grommen en vervolgens beet hij heel hard in zijn staart waarbij hij het uit schreeuwde van de pijn.. en nu gedurende de dag oogt hij als een vrolijk, speels en pijnloos katje met zijn kap op.. dus snap er echt helemaal niks van..
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5567
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Poes eet eigen staart op

Bericht door Anne »

Veel beterschap!! Ik weet er niet veel van (gelukkig) maar lijkt mij niet leuk om mee te maken! :???:
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Gebruikersavatar
Peet
Panter
Panter
Berichten: 479
Lid geworden op: 28 okt 2010 09:43

Re: Poes eet eigen staart op

Bericht door Peet »

Bah, lijkt me heel naar als je dat meemaakt bij je kat. Sterkte ermee.
Misschien pijnstillers, kap en in combinatie met een rustgevend middel in overleg met een dierenhomeopaath?
Groetjes Petra, poes Chevy, kater Dodge en de honden Mike, Thor en Indy
Gebruikersavatar
pearlsofpassion
Tijger
Tijger
Berichten: 5161
Lid geworden op: 23 mei 2010 15:58
Locatie: Stekene (Belgie)

Re: Poes eet eigen staart op

Bericht door pearlsofpassion »

Gewoon zorgen dat hij er niet bij kan tot hij er geen pijn meer in heeft, hoe lang dat ook duurt. Dat zou ik doen.
Het is wel duidelijk dat hij zichzelf nog erger verwondt als hij eraan kan, door de pijn (valt de pijn aan), dus dan blijf je bezig. Hij moet er een keer door, en dan is hij er vanaf...
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
Gebruikersavatar
Claudia007
Poema
Poema
Berichten: 232
Lid geworden op: 26 sep 2009 00:56
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Poes eet eigen staart op

Bericht door Claudia007 »

Misschien een hele blonde vraag maar is de huid boven aan de staart ook nagekeken?
Groetjes Claudia,Scorpion Sting en Lamborghini Gallardo
Plaats reactie