Voedselintolerantie
- katgevonden
- Poema
Re: Voedselintolerantie
Ik snap heel goed dat je je Casper weer thuis wilt hebben. Maar het is als het goed is nog maar een nachtje slapen en dan is die er weer en ondertussen zijn we blij met een drol, hihihi
liefs, Nadia
Katie, Mauw en Sharief
Ringo en Elmo
R.I.P. 2pac
Katie, Mauw en Sharief
Ringo en Elmo
R.I.P. 2pac
nou dat lijkt me nog wel het minste, een hel erg goed voedingsadvies met precies waar je op moet letten..Anne schreef: Ik weet nog niet waar Casper niet tegen kan, ze hebben haar daar op een voeding staan die licht verteerbaar is. Ik verwacht wel een soort van voedingsadvies mee te krijgen
en handig is om te vragen wat Casper precies bij de da heeft gegeten/gedronken en vragen om een zeer gespecificeerde rekening!
bedankt voor jullie leuke berichtjes
Vanavond bel ik weer en dan zal ik wel weer meer horen
@ Adriana, Wat bedoel je precies met een gespecifeerde rekening?

Vanavond bel ik weer en dan zal ik wel weer meer horen

@ Adriana, Wat bedoel je precies met een gespecifeerde rekening?
grt Anne, Joep 15 Hobbel 14 Pluto 4 Louie 3 Donna 2, Pino en Pip 0 Lora (hond) 2
en kipjes Kayla en Lucy
rust zacht alle engeltjes
en kipjes Kayla en Lucy
Yeah Anne, wat een goed nieuws!!!
Hoe gaat het nu met haar??
Hoe gaat het nu met haar??
Groetjes van Stella
*Bonk*kopjes van Zorro, Snoopy, Mr Bean
Lebber van hond Marra
Lebber van hond Marra
dat is een rekening waarop precies staat vermeld waaruit het eindbedrag is opgebouwd en waarvan alle posten goed zijn omschreven.Anne schreef: @ Adriana, Wat bedoel je precies met een gespecifeerde rekening?
voorbeeld: niet dieetvoer.... maar welk dieetvoer en hoeveel en welke injecties, soort en naam stofje en infuus met welke vloeistof.
jij mag betalen en je hebt er recht op om dat te weten.
en als er bloedonderzoek is gedaan de uitslag van dat bloedonderzoek en niet: ze is vooruitgegaan....
dwz ik accepteer van geen enkele dierenarts meer een vage omschrijving op de factuur, bovendien is dat een goed geheugensteuntje. en als er ooit novacam/metacam of welk ander middel als medicijn is voorgeschreven dan wil ik dat op een factuur met de merknaam vermeld zien. altijd goed voor eventuele naslag eventueel later als je het missch nog eens nodig hebt. dat hoeft niet altijd negatief te zijn. als er goed op gereageerd is en je verhuist of verandert van da, dan kun je altijd zeggen; toen en toen en dat en dat spul ging geweldig!
YES
CASPER MAG NAAR HUIS!!!!!!!!!!!
Helaas heb ik nu geen auto
Dus moet ik tot vanavond wachten
Ze braakt niet meer, en heeft nu ook goede ontlasting en ze eet uit zich zelf
Ik heb de opdracht gekregen om rabbit brok van Hills in huis te halen. Op de een of ander manier verkoopt de da dat niet zelf. Gelukkig heb ik een dierenwinkel hier in de buurt bereid gevonden deze voor me te bestellen zodat ik dat dinsdag kan op halen. De da geeft me dan een hoeveelheid mee tot aan dinsdag.
Ook doet ze het goed op whiskas rund pate, die is wat makkelijker te verkrijgen
Ik moet Casper dat wat meer die brokjes aanbieden, helaas heb ik hier niet de mogelijkheid het voer te laten staan. Joep en Bella hebben beide verschillende dieeten. Dus moet ik Casper maar wat vaker met dieet in de kelderkast opsluiten en kijken of ze brokjes wil eten.
De whiskas zal wel wat makkerlijker gaan met al die geur en smaakstoffen
@Adriana ik snap nu wat je bedoelt! Zo'n bon krijg ik altijd al mee, heel specifiek.
Overigens bellen ze eerst voor toestemming bijv als er een bloedonderzoek moet gedaan worden.
Wat dat betreft is het allemaal goed geregeld bij onze da

CASPER MAG NAAR HUIS!!!!!!!!!!!
Helaas heb ik nu geen auto

Ze braakt niet meer, en heeft nu ook goede ontlasting en ze eet uit zich zelf

Ik heb de opdracht gekregen om rabbit brok van Hills in huis te halen. Op de een of ander manier verkoopt de da dat niet zelf. Gelukkig heb ik een dierenwinkel hier in de buurt bereid gevonden deze voor me te bestellen zodat ik dat dinsdag kan op halen. De da geeft me dan een hoeveelheid mee tot aan dinsdag.
Ook doet ze het goed op whiskas rund pate, die is wat makkelijker te verkrijgen

Ik moet Casper dat wat meer die brokjes aanbieden, helaas heb ik hier niet de mogelijkheid het voer te laten staan. Joep en Bella hebben beide verschillende dieeten. Dus moet ik Casper maar wat vaker met dieet in de kelderkast opsluiten en kijken of ze brokjes wil eten.
De whiskas zal wel wat makkerlijker gaan met al die geur en smaakstoffen
@Adriana ik snap nu wat je bedoelt! Zo'n bon krijg ik altijd al mee, heel specifiek.
Overigens bellen ze eerst voor toestemming bijv als er een bloedonderzoek moet gedaan worden.
Wat dat betreft is het allemaal goed geregeld bij onze da
grt Anne, Joep 15 Hobbel 14 Pluto 4 Louie 3 Donna 2, Pino en Pip 0 Lora (hond) 2
en kipjes Kayla en Lucy
en kipjes Kayla en Lucy
gelukkig goeie berichten over Casper en blij/blij!
en laten we hopen dat zij het op dat voer voorlopig goed blijft doen want je hebt toch een heleboel zorgen en narigheid achter de rug... duim/duim
en laten we hopen dat zij het op dat voer voorlopig goed blijft doen want je hebt toch een heleboel zorgen en narigheid achter de rug... duim/duim
Bedankt!
Casper is nu dus thuis en het valt me op dat ze vooral voor de whiskas kiest, ik bied haar elke keer twee bakjes aan een met haar rabbitbrokjes en 1 met whiskasrund pate en ze wil eigelijk alleen maar van de laatste eten...
Als ik de whiskas dan weghaal kijkt ze verder niet naar die brokjes om...
Wat moet ik doen?
Om haar van die brokjes te eten te krijgen?
Of moet ik me daar geen zorgen om maken dat ze alleen maar voor het lekkere kiest?
Casper is nu dus thuis en het valt me op dat ze vooral voor de whiskas kiest, ik bied haar elke keer twee bakjes aan een met haar rabbitbrokjes en 1 met whiskasrund pate en ze wil eigelijk alleen maar van de laatste eten...
Als ik de whiskas dan weghaal kijkt ze verder niet naar die brokjes om...
Wat moet ik doen?
Om haar van die brokjes te eten te krijgen?
Of moet ik me daar geen zorgen om maken dat ze alleen maar voor het lekkere kiest?
en kipjes Kayla en Lucy
en kipjes Kayla en Lucy
- katgevonden
- Poema
Ik zal het mengen. Lekker de wiskas door de brokken heen. Dan krijgt ze vanzelf wat brokjes binnen. Doe ik hier net zo. Katten zijn niet gek! Als je het gescheiden houd dan zal je toch ook voor het lekkerste kiezen? Probeer het eens met mengen zou ik zeggen. En elk brokje is er een!
liefs, Nadia
Katie, Mauw en Sharief
Ringo en Elmo
R.I.P. 2pac
Katie, Mauw en Sharief
Ringo en Elmo
R.I.P. 2pac
Wat een goeie tip!! Dat ik daar zelf niet opgekomen ben 

en kipjes Kayla en Lucy
en kipjes Kayla en Lucy
Wat fijn dat ze weer thuis is!
Ben echt blij voor je, en voor Casper uiteraard.
En wat Nadia zegt, lekker voer mengen.
Ben echt blij voor je, en voor Casper uiteraard.
En wat Nadia zegt, lekker voer mengen.

Groetjes van Stella
Lebber van hond Marra
Lebber van hond Marra
Het valt me op dat Casper toch overduidelijk voor de whiskas kiest. Dus mengen is een mieters idee
Alleen sochtends als ze het meeste honger heeft schotel ik haar het bakje met knabbels voor en uiteindelijk, pas als ze doorheeft dat de whiskas er niet achteraan komt, knabbelt ze een beetje om vervolgens voor het aanrecht te gaan zitten om te kijken naar wat daar zo lekker ruikt
Dus uiteindelijk krijgt ze dat als toetje, maar dat heeft ze dan ook wel verdient

Alleen sochtends als ze het meeste honger heeft schotel ik haar het bakje met knabbels voor en uiteindelijk, pas als ze doorheeft dat de whiskas er niet achteraan komt, knabbelt ze een beetje om vervolgens voor het aanrecht te gaan zitten om te kijken naar wat daar zo lekker ruikt

Dus uiteindelijk krijgt ze dat als toetje, maar dat heeft ze dan ook wel verdient
en kipjes Kayla en Lucy
en kipjes Kayla en Lucy
Hee Anne,
wat fijn dat hij weer lekker thuis is en dat het de goede kant op gaat!
Is er nog precies uitgekomen waar het aan ligt? Of is het echt het voedsel geweest?
Ik hoop dat het goed blijft gaan met je kat!
groetjes suus
wat fijn dat hij weer lekker thuis is en dat het de goede kant op gaat!
Is er nog precies uitgekomen waar het aan ligt? Of is het echt het voedsel geweest?
Ik hoop dat het goed blijft gaan met je kat!
groetjes suus
Dank je Suus
We moeten volgende week dinsdag weer op controle komen en dan zou de da me vertellen wat het precies is geweest dat Caspertje zo ziek is geworden...Dus ben benieuwd
Ik denk zelf dat het wel met een intolerantie te maken heeft.
een kleine update: Nu ik de brokjes meng met de whiskas eet Casper als een trein en na eenmalige diarree ( zaterdag) heeft ze nu weer goede ontlasting!!
En ze braakt ook niet meer
We moeten volgende week dinsdag weer op controle komen en dan zou de da me vertellen wat het precies is geweest dat Caspertje zo ziek is geworden...Dus ben benieuwd
Ik denk zelf dat het wel met een intolerantie te maken heeft.
een kleine update: Nu ik de brokjes meng met de whiskas eet Casper als een trein en na eenmalige diarree ( zaterdag) heeft ze nu weer goede ontlasting!!
En ze braakt ook niet meer

en kipjes Kayla en Lucy
en kipjes Kayla en Lucy
Blij dat het zo goed gaat met moeke 
Houwe zo hoor Casper!!!

Houwe zo hoor Casper!!!
Groetjes van Marjan, Prrrt van Sara (7-6-2010), mieuw van Tygo (01/11/2011)
In loving memory Moos, Teun, Puk, Roxy, Joop
In loving memory Moos, Teun, Puk, Roxy, Joop