Ik ben nieuw hier op het forum.
Mijn naam is Dimitri en ben 23jaar.
Vorigjaar (2009) op 24 dec is er ook een poes overreden.
Begin oktober is er een ook een kattin verdwenen (hadden toen 3 katten)
Het nieuwejaar is nogal slecht ingezet

En nu 30/12/2010 is mijne lieve kattin gestorven zo plots. Tijdens het middag eten waren we aan tafel nog bezig over onze katten, dat de jongste soms op straat loopt (heel rustige straat) en dat witpoot al 12 a 13j is en die nooit opstraat loopt sinds ze enkele jaren geleden ook eens is overreden door een auto ( bekken gebroken, maar na enkele weken was ze voor 95% hersteld, nog een beetje mank lopen maar niet erg en geen staart meer).
Ik was net terug op mijn werk en ik kreeg telefoon van mijn moeder dat ze achteraan in de tuin lag (zeer grote tuin), ik wou direct naar huis gaan, maar dit was niet mogelijk, toen ik om +/- 17u thuis kwam lag ze al in een doos met deken over haar. Haar rechter achter poot was heel los en aan 1 of 2 tepels was er een beetje bloed.
Nu vermoeden wij dat ze uit een boom is gevallen en zo haar poot heeft gebroken en een inwendige bloeding heeft gehad, zou dit mogelijk kunnen zijn? Ze hield er namelijk van om te klimmen, een auto hebben we al een beetje uitgesloten omdat de afstand van de straat tot de plaats waar ze lag in de tuin (midden in het grasveld)toch meer dan 20 a 30m is.
Vind het spijtig, ik mis haar zo, en wat de pijn nog erger maakt is dat het nu een einde is van 1 familie katten die we gehad hebben, ik ben van kleins af aan opgegroeid met een kattin pitoe genaamd en deze was even oud als mij in mensen jaren, en is 18jaar geworden (gestorven aan kanker), deze heeft op haar beurt veel kittens gebaard (ooit eens een nest gehad van 13 kittens) witpoot is 12/13jaar geleden geboren (dochter van) en zij heeft op haar beurt ook regelmatig kittens gebaard ook naar haar ongeval.
De laatste nest die ze gebaard heeft was een nest van 4 waarvan er 2 tijdens geboorte al dood waren, de andere 2 waren sofie(weg gelopen oktober 2010) en witteken (overleden 24dec2009) Witteken heeft in september 2009 voor de 1ste maal gebaard en daar is onze garfield (kater) uitgekomen. Nu is hij de enige die nog overblijft en hij loopt ook te treuren en te zoeken waar de "familie" is.
Dat maakt het allemaal heel lastig daar we enorm gehecht zijn ook aan het feit van de generatie's die nu spijtig genoeg zullen stoppen.
Het klinkt mischien belachlijk voor sommige mensen, maar ik loop al een hele dag met het idee of het niet mogelijk is om bv garfield zijn zaad te laten inplanten bij een katin om dan hopenlijk zo terug katinnetjes tekrijgen?
Groetjes dimitri, en ik wens jullie allemaal een beter 2011 als mij.