Ik zal het hoofdstuk uit het boek voor je opzoeken en kijken wat ik er goed over kan vertellen. de granen zijn in ieder geval niet goed en soms de eiwitten ook niet, maar altijd beter dan teveel granen.
Ik zoek het op.
Vers voor (ex)nierkat als tussendoortje
- Kattenbella
- Tijger
Re: Vers voor (ex)nierkat als tussendoortje
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
- pearlsofpassion
- Tijger
Kattenbella schreef:Ik heb heel snel een hoofdstuk in het boekje "Voer voor carnivoren " van Tannetje Koning over nierkatten gelezen.
Daar vertelde ze dat bij nierkatten natuurlijke eiwitten minder kwaad kunnen dan granen, maar dat je bij ernstige aandoeningen daar zeker moet matigen.

Als ik het nu nog eens overlees zijn het waarschijnlijk de eiwitten

Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
- Kattenbella
- Tijger
Inderdaad, beiden, maar de granen als eerste 

"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
ben een hele poos afwezig geweest. Truusje deed erg moeilijk met eten. Na 3 dagen volledig niet willen eten was ze wel te porren voor junkood van whiskas. Van whiskas is ze over gegaan op smilla en animonda en nu zit ze weer voor 95% op nierdieet. Zo nu en dan heeft ze 1 of 2 dagen dat ze weer moeilijk doet maar dan wil ze wel gourmet mousse zalm.
Dus ik heb tot nu toe nog geen vers geprobeerd. Maar dat gaat wel komen hoor! (hoop ik)
Dus ik heb tot nu toe nog geen vers geprobeerd. Maar dat gaat wel komen hoor! (hoop ik)