Ik ben Adnan 27 jaar oud en heb sinds 6 maanden Yumos
Yumos is een 8 maanden oude lieve katertje
We zijn de kerst niet echt lekker ingegaan..
Op eerste kerstdag was ik aan het werk tot 23 uur eenmaal thuis moest ik nog een klein klusje doen. Ik zat even op de bank met yumos naast me toen ben ik maar eens begonnen met die kleine klusje moest even een schroevendraaier pakken uit de auto yumos liep samen met mij mee naar buiten. Ik zag al aan de begin van de straat een auto die iemand af zette maar ja geen aandacht aan besteed vervolgens liep ik terug naar binnen en yumos bleef achter. Ik liep door naar de bijkeuken om de plank vasttezetten ik had verkeerde schroevendraaier gepakt ik meteen terug en wat zie ik Yumos ligt voor me deur op de sneeuw heel stil en kijkend in me ogen. Ik aai hem beetje ik wil hem oppakken en hij begint me te schreeuwen ik schrok er best wel van maja met veel pijn en moeite toh naar binnen gehaald ik zag dat die ze achterkant niet kon bewegen. Ik pakte ze mandje waar die altijd in ligt hij begon er zelf in te kruipen met veel tranen en pijn heb ik hem meegeholpen.
Meteen op google CaC dierenziekenhuis gevonden meteen spoedlijn gebeld gelukkig kon ik met 15 min langs gaan om 00.00 ik bij de dierenarts. Hij liet ze ontlasting al lopen op de tafel
Dus ik d8 meteen hij is incontinent geworden of in die richting ik vroeg al meteen of dat het geval was maar kon zijn door de pijn of door stress . Fotos gemaakt etc
Rechter achterpoot bleek een breuk in te zitten en van de bekken is een stukje bot afgebroken. Nu moeten ze die met een operatie verwijderen. kostenplaatje rond de 890 euro
enkel de nachtopname was 275 euro is dit een beetje normaal?
Ik kon gelukkig een regeling treffen met ze omdat ik die bedrag niet in een keer kan ophoesten.
En wil die katje nog een leven gunnen. Hoe denken jullie over de herstel ?
Dierenarts zei dat die veel moest lopen en toch tegelijk ze rust moest hebben voor ze bekken?
Hebben jullie nog tips? Of denken jullie dat ik beter voor de spuitje kon gaan maar ik kan dat echt niet maken als wij mensen iets breken doen we toch ook niet een spuitje? Maar wil niet dat de kat in pijn voor de rest van ze leven gaat leven
Graag tips