Een vriendje/vriendinnetje voor Mika

Voor alle vragen wanneer je een kat of kitten (erbij) wil. Welke problemen kun je verwachten en waar moet je van tevoren allemaal rekening mee houden?
LET OP: Voor acceptatie problemen tussen een nieuweling en je andere kat(ten) kun je HIER terecht.
Marloes Grootoonk
Huiskat
Huiskat

Re: Een vriendje/vriendinnetje voor Mika

Bericht door Marloes Grootoonk »

Ja, we gaan morgen toch maar even een bezoekje brengen. Tussen 13.00 en 14.00 is er spreek uur.. Kan geen kwaad even langs te gaan denk ik!
nellebel
Tijger
Tijger

Bericht door nellebel »

Hoi Marloes
Naar de DA zou ik ook zeker doen. Onze Flippie had ook wat helder rood bloed bij de ontlasting. Dat kwam omdat ze zo aan de diarree was dat door het persen (want ook al lijkt het er zo uit te lopen, ze persen toch) een adertje was gesprongen. Hierdoor had ze wat bloed bij de ontlasting. Gelukkig was er niets aan de hand, maar laten checken is nooit verkeerd denk ik.
gr wen
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
jennli
Tijger
Tijger

Bericht door jennli »

Zou vandaag nog naar de da gaan!
Like the great philosopher Jagger said: You can't always get what you want
But if you try sometimes you just might find you get what you need
Marloes Grootoonk
Huiskat
Huiskat

Jullie lieve berichtjes leken waar te zijn! Vanavond na mijn werk ging ik even op de bank liggen en in mijn nek lag Kisha te slapen en op schoot Mika.. Ik wist niet wat ik mee maakte! Wat snel al zeg!! Als Mika nu achter haar aan gaat ziet het er ook echt uit als spelen.
Kisha had vanmiddag nog 1 keer diarree en had vanavond gelukkig redelijk gewone ontlasting en ook geen bloed meer. Gelukkig!! Misschien was het de stress. Een lange reis natuurlijk vanuit kroatië.
MarjanR
Tijger
Tijger

Bericht door MarjanR »

OK, goed nieuws die hardere drol van Kisha :D
Waarschijnlijk het zelfde als bij Wendy; een geknapt bloedvaatje

Fijn dat de twee het zo goed kunnen vinden samen :edance:
Groetjes van Marjan, Prrrt van Sara (7-6-2010), mieuw van Tygo (01/11/2011)

In loving memory Moos, Teun, Puk, Roxy, Joop
nellebel
Tijger
Tijger

Bericht door nellebel »

He marloes
hoe is het nou met kisha.en zijn de 2 nog steeds goede vriendjes?
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Marloes Grootoonk
Huiskat
Huiskat

Mika is wel erg tam geworden. Of dat door de castratie is gekomen of door de komst van Kisha is nog niet duidelijk. Ze kunnen het redelijk vinden met zn 2. Ze liggen nog niet bij elkaar maar laten elkaar wel wat meer met rust..
Kisha is bij de DA geweest. Ze is wel wat magertjes maar hoeven ons geen zorgen te maken. Ze heeft een kuurtje voor de diarree en pilletjes diarreestop. Ook wat speciale brokjes van de DA gekregen. Ze eet gelukkig wat beter en drinkt nu ook goed. Hopelijk knapt ze gauw op!
nellebel
Tijger
Tijger

Bericht door nellebel »

Hoi Marloes
komt allemaal goed met die 2. Onze Sjefke wordt volgende week geholpen. Ben benieuwd hoe dat met hem gaat. Onze flippie is geen steek veranderd, maar dat is een meisje en ik begrijp dat die niet zoveel veranderen na castratie.
Marloes Grootoonk
Huiskat
Huiskat

Nou onze Kisha is helemaal de oude! Gelukkig, we maakten ons wel zorgen. Maar na een kuurtje is ze weer helemaal oke!
Alleen... nu is onze grote vriend Mika ziek.. Rood oog, derde ooglid helemaal te zien, diarree en overgeven. Kortom op 2e kerstdag aan de telefoon met de dierenarts. Hij knapt alweer aardig op. Hopelijk hebben we dan alles voor het komende jaar gehad!
nellebel
Tijger
Tijger

Bericht door nellebel »

tja, zo blijf je soms bezig. Ik heb sinds sjefke erbij is ook nog geen moment gehad dat er niet 1 ziek is. Onze flippie is chronisch met haar niesziekte. Sjefke wordt donderdag gehoplen, dus dat betekend weer een AB kuurtje denk ik (bij flippie kreeg ik dat ook standaard). maar ja, je krijgt er wel heeeeeel veeeeel liefde voor terug.
Marloes Grootoonk
Huiskat
Huiskat

Mika is gelukkig weer zo goed als beter. Kisha is weer helemaal de oude..
Ze gaan leuk met elkaar om. Het heeft wat tijd en moeite gekost, maar we hebben Mika blij gemaakt met een vriendinnetje en we hebben Kisha (ons lieve straatschoffie) een warm nestje gegeven. En wij... wij natuurlijk nog veel meer liefde dan dat we al van onze Mika kregen.
Iedereen blij!
jennli
Tijger
Tijger

Bericht door jennli »

Wat een fijn nieuws! Hopelijk wordt 2011 een jaar in goede gezondheid!
Like the great philosopher Jagger said: You can't always get what you want
But if you try sometimes you just might find you get what you need
Plaats reactie