Hallo allemaal,
Gisteren hebben wij een kat uit het asiel gehaald..Lief beestje:)
De kattenbak staat in een halletje waar de frituurpan ook staat (had ik natuurlijk niet aan gedacht) De frituurpan staat nu ergens anders. Maar de deksel lag er af en er lagen ook haren op de pan...Wat moet ik doen??
+ Hoe vaak maken jullie je bak schoon?
+ Wat en hoevaak geven jullie je kat eten?
Groetjes
Frituurvet
Re: Frituurvet
dag Gregor,
frituurvet lijkt me niet schadelijk voor een kat, zal missch beetje diarree op volgen of dunnere ontlasting...
en wat betreft je andere vragen:
afhankelijk van het soort vulling
minstens één maal per etmaal en je kunt overwegen voor gregor twee bakken neer te zetten dan heeft ie wat meer 'ruimte' en sommige katten vinden het niet prettig achter elkaar te plassen en poepen op dezelfde bak
dagelijks klonten eruit halen en plasplekken op de emmer of bak met soptissue schoonmaken zodat de bak niet naar urine gaat stinken
leuke vraag en ook weer afhankelijk van hoe oud gregor is en wat hij te eten krijgt..
katten grazen en het beste voor de vertering werkt vaak kleine beetjes eten..
1 à 2 maal natvoer per dag is aan te raden
frituurvet lijkt me niet schadelijk voor een kat, zal missch beetje diarree op volgen of dunnere ontlasting...
en wat betreft je andere vragen:
afhankelijk van het soort vulling
minstens één maal per etmaal en je kunt overwegen voor gregor twee bakken neer te zetten dan heeft ie wat meer 'ruimte' en sommige katten vinden het niet prettig achter elkaar te plassen en poepen op dezelfde bak
dagelijks klonten eruit halen en plasplekken op de emmer of bak met soptissue schoonmaken zodat de bak niet naar urine gaat stinken
leuke vraag en ook weer afhankelijk van hoe oud gregor is en wat hij te eten krijgt..
katten grazen en het beste voor de vertering werkt vaak kleine beetjes eten..
1 à 2 maal natvoer per dag is aan te raden
hier scheppen we iedere dag de bak om en halen de viezigheid eruit. eens 1 de week wordt bij ons de hele bak verwisseld, we hebben 2 katten.
Groetjes van Marjoleine,
kopjes van Felix,
en een zoen van Garfield!
kopjes van Felix,
en een zoen van Garfield!
bedoelde dat natvoer naast altijd goeie kwaliteit harde brokjes kunnen eten en dagelijks vers water !Adriana schreef:1 à 2 maal natvoer per dag is aan te raden
Oke..
Op dit moment doe ik dus smorgens een kwart blikje vlees..van Lux!
Daarbij krijgt hij brokjes..als het bakje leeg is krijgt hij nieuwe.
Smorgens water en savonds vers water!
Op dit moment doe ik dus smorgens een kwart blikje vlees..van Lux!
Daarbij krijgt hij brokjes..als het bakje leeg is krijgt hij nieuwe.
Smorgens water en savonds vers water!