Zoals je het nu beschrijft is het doodgewoon normaal stoeien!! Dat is super goed!! Hier mag je super blij mee zijn want ze vinden elkaar gewoon heel erg leuk en hebben super veel plezier samen!!
Ik vond al dat het niet helemaal klopte...

Dus geen zorgen meer! Geniet ervan!! Ze zijn gewoon zot van spelen samen. Dat is bijten, meppen, robbertje vechten en verassings- of voorspelde aanvallen

Het is heel erg normaal dat er af en toe eentje wat te wild is en de andere even schrikt. Zeker na 1 dag!!! Dit is echt ongelooflijk goed! Zelfs piepen af en toe of een grommetje is normaal. Zo leren ze elkaar hoe ver ze mogen gaan. Zo voeden ze elkaar op! Spelende kinderen roepen ook wel eens AU

Als het echt vechten is, dan twijfel je er niet over, dan weet je het! Vechtende katten klinkt alsof er iemand vermoord wordt! Dat is echt een gekrijs.
Ze zullen dan wel eten als ze honger hebben zeker. Wel in het oog houden natuurlijk.
Ik bedoelde ook dat als V zou willen eten en Dex hem weg zou jagen van het bakje, dan zou je Dex even kunnen afleiden. Apart in een kamer steken kan ik me voorstellen dat er dan niet aan eten gedacht wordt. Zolang als Dex V niet actief wegjaagt bij het bakje is er ook geen probleem. Gewoon een beetje in het oog houden dat ze allebei genoeg eten. Maar momenteel denken ze waarschijnlijk alleen aan spelen en aan elkaar. Misschien zijn ze vanavond wel wat meer vermoeid en kan je dan nog eens met eten proberen.
Misschien dat V wel Carnibest lust en dat Dex dan wel zal volgen?
Veel plezier ermee! Relax en geniet van je spelende jongens!