Ik heb, uiteindelijk, prima geslapen!
Om 21.30 begon Dex pas eindelijk 'boos' te worden; hij heeft V. alle hoeken van de kamer laten zien.
Toen dat om half 2 nog steeds bezig was (dex dreef V in een hoek en ging hem daar steeds slaan, terwijl V op de grond lag te blazen, V kon niet weg) vond ik het toch niet zo'n goed idee die twee de hele nacht door te laten gaan.
Vond dat V wel even wat rust kon gebruiken, eergisteren geënt, gisteren ineens nieuw huis met enge kater en hij had nog niet gegeten, geen kans voor gehad door Dex. Dus heb V. met alle spullen in mijn vriend zijn kantoor gezet (voor dex de minst interessante kamer).
Uiteindelijk om half 3 in slaap gevallen met Dex op mijn voeteinden.
Vanochtend om half 8 gaan kijken in V. zijn kamer zonder Dex, nou V. was helemaal ontdooid! hij sprong op me, gaf keiharde kopjes, natte neuzen, spinde als diesel en knufde mij helemaal plat
De pleegmama had al verteld dat hij aan sabbelen deed, maar zo intens had ik niet verwacht. Hij zuigt zich echt vast in m'n nek en begint me daar een partij te zuigen, likken weetikveel wat, vond het een beetje sneu, maar wel heel aandoenlijk.
Heb de 2 net apart eten gegeven, maar ze eten beiden niet, veel te druk met elkaar, ze zijn nu weer flink aan het stoeien. Toen ik ze vanochtend weer bij elkaar zette, gaven ze wel neusjes, en ze wreven met de wangen langs elkaar, nu is het weer oorlog, maar het gaat nog steeds de goede kant op, denk ik
Poeh en ik rook net een poeplucht, bah, ben ik helemaal niet gewend, maar V. kreeg in het opvanggezin Whiskas natvoer en kattenmelk, hoop dat ik hem snel overgezet krijg op carnibest en orijen, want ze eten ook uit elkaars bak.