Weet je wat ik gedaan heb? De pleegmama van Vlekkie gebeld en alles nog eens uitgebreid doorgesproken.
EN, roffel roffel, we gaan het proberen met de kleine!!
Heb nu ook wat meer achtergrondinfo. Hij is niet op straat gevonden. Hij is afgestaan door een gezin omdat het kind allergisch was. Die mensen hadden hem op 6 weken leeftijd gehaald uit een nestje (6 weken! veels te jong..).
Vlekkie is moedig, nieuwsgierig en doet inderdaad echt gewoon de andere katten na. Die vrouw heeft vaker kittens gehad die de anderen nadeden, 1 daarvan is naar haar dochter gegaan en die deed het daar niet. Vlekkie wil gewoon doen wat zijn grote voorbeeldvrienden doen. Dexter is ook niet bepaald verlegen maar als er bezoek is, gaat ie ook weg, alleen ik weet wat voor lekker ding het is omdat ik hem vaak alleen heb, ik ga Vlekkie de kans geven.
Even voor de duidelijkheid; dit is geen 2e keuze in de zin van; oh die rooie gaat niet door, nou dan pak ik die z/w wel. Vlekkie heeft de hele week door m'n hoofd gespookt en elke kitten die daarna zie komt er bij in m'n hoofd. Kan dus maar beter een keuze maken, bij deze; vlekkie it is. Pf, we zijn eruit hoor