Ik zou me ook van de domme houden (als je dat kan, ik zou er zelf wel moeite mee hebben, ben nogal eerlijk aangelegd, maar voor Tijger... Alles!

)
Je kan ofwel aan gaan bellen en vragen of je hem niet gezien hebt, of als ze er zelf achter komen vragen heel verbaasd zijn en zeggen dat je dacht dat ze hem in huis hadden genomen met die kou. En dan heel boos worden en zeggen dat hij dan wel zeker doodgevroren is! 'Wat had je dan verwacht? ' En maar goed over je toeren geraken en zo....
Moet geloofwaardig zijn...
Als je je schouders ophaalt gaan ze het nooit geloven...
Of het de goede oplossing is, omdat het niet jouw kat is? Als ik zo'n kat zou zien, en ik zou niet weten van wie hij was zou ik denken dat het een zwerver is! En dan zou ik hem ook meenemen. En dan zou ik me misschien achteraf ook eens afvragen of hij geen baasje zou hebben, en dan zou ik zeggen: als hij een baasje heeft, is het toch niet iemand die voor hem zorgt zoals het moet.
Toen ik deze zomer een gewonde kater vond, was hij heel erg aanhankelijk maar ik heb hem ook naar een opvang gedaan ookal wist ik niet of hij van iemand was. Want hij was niet gecastreerd (1,5 jaar) en had wonden van minstens 3 maand! Baasje of niet... hij is nu beter af!
Heel goed gedaan hoor! Hopelijk mag hij bij jou nog heel oud worden!
Misschien is een bezoekje aan de DA voor een onderzoek en een bloedonderzoek geen overbodige luxe als hij al 14 is. Dan weet je hoe je er voor staat, want je weet niet wat hij allemaal al meegemaakt heeft...
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)