plastictassen-tic, meer mee te doen?

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Gesloten
Spookysil
Poema
Poema

plastictassen-tic, meer mee te doen?

Bericht door Spookysil »

Hallo allemaal,

Charlie is helemaal weg van plastic tassen, zoals vandaag hadden mijn ouders boodschappen gedaan, dus die kwamen met een berg plastic tassen binnen. Hij wist niet hoe snel hij erin wou kruipen! :lol:
nu vraag ik me af, hij wilt nooit bij iemand zitten, wat ik erg jammer vindt, maar gister en vandaag bleef hij enorm lief zitten bij mij in een plastic tas! Is het mogelijk hem te leren hoe leuk het is bij ons te zitten met zo een tas en later ooit eens zonder? Zal hij de link leggen?

Groetjes, Silvia
Groetjes van Silvia een nieuwsgierig snufje van Charlie en een nieuwsgierig kefje van Lucy.

Gizmo 09 01 10 Nanny 29 12 10 Spooky 21 03 12
MarjanR
Tijger
Tijger

Re: plastictassen-tic, meer mee te doen?

Bericht door MarjanR »

Hm, je zou het kunnen proberen.
Maar er zijn genoeg katten die gewoon geen schootzitters zijn.
Teun hier bijvoorbeeld, die ligt heeeeeeeeeeeeeerlijk maar dan nog niet eens naast me.
Maar die uber aan het genieten wanneer hij lekker op z'n (nep)schapenvelletje ligt en dat ik dan tegen hem aan het praten ben.
Sara wil ook niet op schoot, maar ernaast liggen vindt ze dan wel weer het summum.

Probeer het, maar verwacht er niet veel van (dan kan het alleen maar meevallen).
Groetjes van Marjan, Prrrt van Sara (7-6-2010), mieuw van Tygo (01/11/2011)

In loving memory Moos, Teun, Puk, Roxy, Joop
castratenkoor
Tijger
Tijger
Contacteer:

Bericht door castratenkoor »

Laat svp gaan plastic slingeren als je er niet bij bent, is best link met katten.
6koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
Admin
Administrator
Administrator
Contacteer:

Bericht door Admin »

Zie http://www.dekattensite.nl/phpBB2/viewt ... =25&t=5415 en discussieer daar verder ajb.
"We moesten de kinderen helaas wegdoen, omdat onze katten allergisch bleken te zijn."
Gesloten