Adriana schreef:alle biokats zijn prima en ik heb nooit begrepen waarom er zoveel verschillende zijn, want ik kies altijd de goedkoopste (en dat wisselt) en zie geen verschil. ja soms met babypoedergeur, maar die is er in een ochtendje af. en het klontert heel erg sterk en omdat het zo fijn is blijft er bijna niks tussen de teentjes hangen. ik zeef die bakken, dat gaat snel en efficient want je haalt alles er in één keertje uit zonder te vissen en zoeken.
Naar aanleiding van Adriana, en na een ontmoeting met een lekkere kop koffie en thee, heb ik ook een frituurmandje aangeschaft.
Het is echt echt echt een top idee.
Met scheppen bleef ik aan de gang en had ik toch steeds het idee dat ik de bak niet goed schoon had geschept. En m'n ballen vielen stuk, want Teun creëert een plas waar je als mens jaloers op kunt zijn

Daarbij; als je de bak in door de zeef hebt gegooid (en je bak dus leeg is) kun je het inderdaad goed schoonmaken.
Ik heb hier een kantplasser (die ook lekker met z'n kontje buiten de bak poept... feestje) en een graafkampioen. Dus d'r zit altijd wat aan de rand en de bodem.
Zo doe je echt het langste met je grit
Ik heb op het moment belmonde, maar dat stuift verschrikkelijk.
Vandaag of morgen ga ik ook de biokats bestellen bij zpls (die zakken zijn voor mij echt niet te tillen!)