Kleinere blikjes nierdieet

Voor overige vragen over de kat die niet onder een andere categorie passen.
Plaats reactie
Cerna

Kleinere blikjes nierdieet

Bericht door Cerna »

Weet niet goed of ik dit bij voeding of nieren neer moet zetten. Toch maar nieren.

Ik heb vanmorgen een beetje rondgebeld naar de fabrikant van Trovet en Hills (distributeur) met het verzoek om kleinere blikjes op de markt te brengen.
Trovet vertelde dat per 1 januari 85 grams blikjes op de markt komen, dus wanneer je kat dat lekker vindt, is dat al een hele verbetering, al had ik liever 30 grams blikjes gezien. Maar goed, je kunt niet alles hebben.
De distributeur van Hills had niet de indruk dat hier behoefte aan was (?????), maar wilde wel eens een balletje opgooien. Dat wordt dus niets.

Kunnen we geen handtekeningenactie opstarten om de fabrikanten wat meer onder druk te zetten? Zij moeten toch zo langzamerhand weten dat nierkatten slechte eters zijn!
Kattenbella
Tijger
Tijger

Re: Kleinere blikjes nierdieet

Bericht door Kattenbella »

Heb geprobeerd te kijken hoeveel er in een blikje Renal & Oxilate, RID van Trovet zit en kan het niet vinden. Het is in ieder geval goedkoper dan Hills en de katten eten het prima!

Mijn katten lusten dit grag!
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Plaats reactie