En onze buren moeten niet lastig doen hoor!

Ja, bij mij heeft ie ook een apart plekje in de bijkeuken.. ik heb daar een oude bank [URL verwijderd door Admin] neergezet (de design was er uit gezetenMariejose schreef:Ze slapen bij mij in de was ruimte en dat gaat goed, ik roep dan boris jolleke en dan komen ze aan rennen. En dan springen ze in de mandjes een staat op het wasmachine en een op de koelkast,en dan gaat ieder in zijn eigen mandje liggen.Ik geef ze dan een snoepje en doe de deur dicht en ga naar bed.Als dat snoepje op is dan spelen ze nog na en gaan dan op den duur ook slapen.En s' morgens zijn ze om kwart over 7 half 8 waker en ga uit mijn bed.Als ik ze heel het huis ter beschikking geef dan heb je geen nacht rust meer.Het gaat zo goed ik zie wel weer als ze ouder zijn,dan zijn ze misschien wat rustiger maar nu moet je ze gewoon in de gaten houden.Want ze moeten nog veel leren bij de kater lukt dat al aardig maar de poes die is meer op zich zelf.De kater is veel aanhankelijker,die komt s'morgens spin ent het washok uit.
Groetjes Mariejose
Boris en Jolleke.