Draaierigheid bij poes, wie heeft een idee?

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
Plaats reactie
Kriennie
Kitten

Draaierigheid bij poes, wie heeft een idee?

Bericht door Kriennie »

Hallo!
Ik heb twee poezen, uit twee verschillende nesten. Beide zijn 13. Het betreft onze zwartwitte korthaar, Pardoes. Deze staat af en toe te draaien op haar poten. Haar ogen knipperen dan ook. Dit duurt enkele seconden. Het gaat soms een week goed, soms is het meerdere keren per uur raak. Ze heeft wel een natte neus, maakt soms een hoestachtig geluid maar eet en drinkt verder goed. Vacht glanst en ze is niet afgevallen. Qua karakter verder geen opvallende wijzigingen. Een en ander houdt nu al een paar maanden aan. Wie weet wat ik ongeveer kan verwachten bij de DA?
Kattenbella
Tijger
Tijger

Re: Draaierigheid bij poes, wie heeft een idee?

Bericht door Kattenbella »

Laat in ieder geval goed naar haar oren kijken, het kan zijn dat ze last van oormijt heeft.
Anders na laten kijken op epilepsie, maar volgens mij is dat moeilijker te zien. Succes en laat ons weten hoe het gegaan is.
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Plaats reactie