Hij wil geen bioptie doen omdat ze misschien zwanger is?
Dus dan heeft hij schrik om de foetussen te raken, veronderstel ik... Maar haar dan wel in laten slapen zonder deftig onderzoek? Zo gaan de foetussen dan toch ook dood???? Waarom dan geen onderzoek?
Als ze misschien zwanger is (wat trouwens ongelooflijk vroeg is, waarom denk je dat? ) dan is het toch nog niet ver, want dan zou je het duidelijk kunnen zien op echo, dus dan kan hij toch nog gemakkelijk de baarmoeder vermijden?
Ik zou bij een andere DA een second opinion gaan vragen, dit klopt ergens niet... Lijkt me veel te snel overgaan op inslapen (dat is tegenwoordig precies een rage!

, we krijgen hier constant zo'n berichten binnen, bij het minste inslapen...). Ik veronderstel dat je nog niet op het punt stond om haar in te laten slapen, maar DA die dat aanraden zijn soms niet gemotiveerd genoeg meer om echt een oorzaak te vinden...
Vandaar de second opinion.
Veel sterkte verder! Ik hoop dat ze toch iets vinden en tenminste deftig onderzoek gaan doen.
Btw: àls ze zwanger is, is het veronderstel ik van haar broer en heb je veeeel kans op afwijkingen in de jongen door inteelt. Bovendien is ze er nog echt veel te jong voor, is er veel kans dat ze de zwangerschap niet uitdraagt, en als ze het wel doet is het nog de vraag of ze ze goed gaat zogen. Ze is zelf nog een kitten. Het zou in mijn ogen niet slecht zijn voor je poesje haar te laten steriliseren met nestje en al.... Hier is ze echt nog niet aan toe en veel kans dat er met de kittens ook vanalles scheelt...
Misschien kan dan tijdens die operatie ook eens deftig gekeken worden in haar buik en misschien erachter gekomen worden wat haar scheelt...
Sterkte!
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)