Kun je de LK ook gebruiken bij een vlakspoelw.c.?
Moet er na ieder kattenbezoek doorgetrokken worden wanneer je 2 katten wilt trainen omdat de 2e kat wellicht niet zal gaan als er nog iets drijft van de 1e bezoeker? Dit zou nl een probleem geven wanneer je op de dag niet thuis bent.
Ik hoop dat iemand de antwoorden op mijn vragen heeft!
Jacques
Toilettraining voor de kat
Toilettraining voor de kat
Laatst gewijzigd door Admin op 13 nov 2010 12:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel gewijzigd
Reden: Titel gewijzigd
Re: 2 vragen
Ik snap helemaal NIETS van wat je hier vraagt!
Wat is LK?
En ben je je katten aan het trainen om op een gewoon toilet te gaan?
Ik ben erg nieuwsgierig hoe je dat doet?
Wat is LK?
En ben je je katten aan het trainen om op een gewoon toilet te gaan?
Ik ben erg nieuwsgierig hoe je dat doet?
Groetjes van Marjan, Prrrt van Sara (7-6-2010), mieuw van Tygo (01/11/2011)
In loving memory Moos, Teun, Puk, Roxy, Joop
In loving memory Moos, Teun, Puk, Roxy, Joop
Re: 2 vragen
dag Jacques en welkom
op het Forum,
katten kunnen niet zonder kattenbak (eentje meer dan het totaal aantal katten en op verschillende plaatsen) en ik ken inderdaad katten die af en toe het vlakspoeltoilet gebruiken voor een plas. ik heb er hier eentje die dat ook probeert, ik zal hem niet verbieden maar ga het ook niet aanmoedigen.
voor drollen moeten ze graven en begraven en het graaft wat rottig op de schotel van een toilet.
en de meeste katten houden niet van natte poten.
nee, doortrekken kunnen ze niet, alhoewel.... bij mij gaan ze wel eens op het doortrekvlak staan en dan inderdaad.... vervolgens springt Bolle op de schotel om het water te vangen.
je begrijpt: ik dweil regelmatig mijn toilet droog...
zeker weten, als het je al lukt dan is het eenmalig, een andere kat zal daar niet bij plassen! dus zul je altijd voldoende kattenbakken thuis moeten hebben en die ook minstens een maal per etmaal moeten ontdoen van poep/plasklonten.
heb je eigenlijk al katten? en doe even een voorstelberichtje..

katten kunnen niet zonder kattenbak (eentje meer dan het totaal aantal katten en op verschillende plaatsen) en ik ken inderdaad katten die af en toe het vlakspoeltoilet gebruiken voor een plas. ik heb er hier eentje die dat ook probeert, ik zal hem niet verbieden maar ga het ook niet aanmoedigen.
voor drollen moeten ze graven en begraven en het graaft wat rottig op de schotel van een toilet.
en de meeste katten houden niet van natte poten.
nee, doortrekken kunnen ze niet, alhoewel.... bij mij gaan ze wel eens op het doortrekvlak staan en dan inderdaad.... vervolgens springt Bolle op de schotel om het water te vangen.
je begrijpt: ik dweil regelmatig mijn toilet droog...
zeker weten, als het je al lukt dan is het eenmalig, een andere kat zal daar niet bij plassen! dus zul je altijd voldoende kattenbakken thuis moeten hebben en die ook minstens een maal per etmaal moeten ontdoen van poep/plasklonten.
heb je eigenlijk al katten? en doe even een voorstelberichtje..