ze zijn kwa gedrag gewoon zoals altijd, even actief en kroelerig als normaal. Cat had vanochtend een rare lucht om zich heen en toen ik keek waar het van kwam had hij een oranjige diaree aan zn poot zitten. Ik heb het gelijk schoongemaakt en zn broertjes poten ook en na nadere inspectie zat de hele kattenbak onder de oranje roze diaree, even later zat er een nieuwe lading in en beide katten hadden dezelfde diaree. het is niet waterig maar wel kwark-dikte zeg maar. het is zeker geen bloed en de diaree was egaal van kleur. Ik weet eigenlijk wel zeker dat de kleur van de snoepjes komt en de yoghurt in de snoepjes zal wel voor de diaree hebben gezorgt toch?
ik mag gewoon aan de buikjes komen en die zijn ook gewoon zacht en bewegelijk. misschien iets opgezet, maar wat wil je met 40 bolletjes in je buik!
wie herkend dit en weet of dit schadelijk kan zijn ofzo? ik heb hun eten weggehaald maar hun drinken staat nog, moet ik nog meer dingen doen?
mijn katten zijn trouwens ware verpakkingsmonsters. ze krijgen alles open! croissants, brood, kaas, wiskas temptations. ze maken t snachts of als ik even weg ben heel sneaky open als ze de kans krijgen