Krabpalen en klimmeubelen

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Miranda
Panter
Panter
Berichten: 566
Lid geworden op: 25 mei 2003 21:22
Locatie: Oosterwolde

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door Miranda »

Ik heb een krabton (beige) met drie holen in de aanbieding! ;-) Zo goed als nieuw!
Ze vinden hem leuk, maar hebben wat nieuws gekregen en anders wordt het zo vol. :-P
Gebruikersavatar
Peet
Panter
Panter
Berichten: 479
Lid geworden op: 28 okt 2010 09:43

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door Peet »

Ik ben vanmiddag een kattentunnel wezen halen via marktplaats. Ziet er nog prima uit, bijna niet gebruikt zo te zien. het wordt al aardig vol hier, haha.
Groetjes Petra, poes Chevy, kater Dodge en de honden Mike, Thor en Indy
Gebruikersavatar
metalmeisje
Huiskat
Huiskat
Berichten: 48
Lid geworden op: 28 okt 2010 20:09
Locatie: Maastricht

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door metalmeisje »

Sjongejonge, heb ik eindelijk een fijne krabpaal gevonden waar ik een beetje verliefd op ben, was hj er niet. Afijn, ik me inschrijven bij zooplus, zodat ze me emailen als hij op voorraad was. Vandaag kreeg ik dat berichtje, maar als ik hem nu wil bestellen, is hij er alsnog niet. Grrr. Foei, zooplus. Maar goed, ik wacht nog even af :P

(Deze was het, trouwens: http://www.zooplus.nl/-zap61366/shop/ka ... bos/185842)
Gebruikersavatar
pearlsofpassion
Tijger
Tijger
Berichten: 5161
Lid geworden op: 23 mei 2010 15:58
Locatie: Stekene (Belgie)

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door pearlsofpassion »

Oh ja, leuk ding, en helemaal niet zo duur...

Ik hoop dat je hem snel te pakken krijgt. :-)
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
Gebruikersavatar
Aziraphale
Poema
Poema
Berichten: 302
Lid geworden op: 05 sep 2010 20:00
Locatie: Drenthe
Contacteer:

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door Aziraphale »

Iemand misschien ervaring met de krabpaal 'Juliette' van Petfun...?

Afbeelding

http://www.zooplus.nl/-zap61366/shop/ka ... oop/113277

Ik vind 'm super en het past perfect bij ons interieur. Wel prijzig....
Ik wil het liefste een Banana Leaf maar die vind ik te kort (1.58).
Laatst gewijzigd door Aziraphale op 12 nov 2010 20:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Liefs van Corine en een Afbeelding van Bo, Bella & Borre
Gebruikersavatar
pearlsofpassion
Tijger
Tijger
Berichten: 5161
Lid geworden op: 23 mei 2010 15:58
Locatie: Stekene (Belgie)

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door pearlsofpassion »

Je kiest natuurlijk zelf he, als je deze echt leuk vind moet je hem nemen, maar ik vind hem toch ook wel duur voor wat het is.
Misschien dat ze er wel liever op liggen dan op normale krabpalen met dat katoen... Maar wil je geen krabpaal waar ze in kunnen spelen (dat lijkt me hier niet, eerder om te luieren) want liggen kunnen ze toch ook op jullie schoot? ;-)
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
Gebruikersavatar
Aziraphale
Poema
Poema
Berichten: 302
Lid geworden op: 05 sep 2010 20:00
Locatie: Drenthe
Contacteer:

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door Aziraphale »

Hmm Pearls, goed punt :) Opzich gebruiken ze de huidige krabpaal ook weinig om in te spelen, maar als we bijv. met de hengel aan het spelen zijn dan is het wel favoriet om zo snel mogelijk bij de bovenste plank te komen als we de hengel daar neer leggen. Dat kan bij de Juliette ws minder omdat het meer hangmatjes zijn.

Het liefste wil mijn vriend er zelf eentje maken (hij is timmerman (geweest)) dus mss moeten we dat maar doen, dan kan die ook wel beter bij ons interieur (is vrij strak en wit, vandaar dat ik de meeste pluche krabpalen echt niet mooi vind).
Liefs van Corine en een Afbeelding van Bo, Bella & Borre
Gebruikersavatar
]-marjolein-[
Poema
Poema
Berichten: 347
Lid geworden op: 26 jan 2010 09:45
Locatie: Dieren

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door ]-marjolein-[ »

Oef hij is wel heel duur ;-)
Met spelende katten moet je misschien wel oppassen omdat hij misschien instabiel is. Het is een hele kleine bodemplaat terwijl hij vrij hoog is...
Bij ons haalt Dean de gekste dingen uit in de krabpaal dus ik heb voor een grote, stevige gekozen, ook van zooplus
Afbeelding
Groetjes van Marjolein, Dean, Wibi & Lars

Ook een fotoshoot met uw huisdier(en)? Kijk op:
http://www.marjoleinfotografie.nl/
Gebruikersavatar
metalmeisje
Huiskat
Huiskat
Berichten: 48
Lid geworden op: 28 okt 2010 20:09
Locatie: Maastricht

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door metalmeisje »

Oke, het is toch deze geworden, voor 60 euro incl verzenden, van ebay.de!

Afbeelding

En nog een kleintje van Zooplus, voor op de werkkamer. Laat die kittens maar komen! 8-)
Gebruikersavatar
suuske
Kitten
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 okt 2010 12:01
Locatie: Stein LB

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door suuske »

Super stoer is ie en niet duur. Ik heb er ook maar eentje aangeschaft ipv zelf te maken, kwam een mooie tegen voor 22 euro, bij een duitse dierenspeciaalzaak. Ik dacht daar kan ik hem zelf niet voor maken.
Hij is wel een stuk kleiner dan de dingen die ik hier zie maar ach het is ook maar een klein poesje en helemaal alleen (ooo zo klinkt het echt zielig)
Gebruikersavatar
Aziraphale
Poema
Poema
Berichten: 302
Lid geworden op: 05 sep 2010 20:00
Locatie: Drenthe
Contacteer:

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door Aziraphale »

Wij hebben vandaag besloten om voor de 'Joy' te gaan. Het is inderdaad een dure krabpaal maar de ervaringen die ik heb gelezen bevallen ons erg goed. Zo zijn de stammen bijv. van massief hout en is de paal erg stabiel en stevig. Sowieso is dit de enige krabpaal die we hebben gevonden die bij ons interieur past en dat vinden we wel erg belangrijk eerlijk gezegd, dus dan maar wat € meer betalen...;)

EDIT: zojuist besteld....spannend!!!!!

Afbeelding
Liefs van Corine en een Afbeelding van Bo, Bella & Borre
Gebruikersavatar
metalmeisje
Huiskat
Huiskat
Berichten: 48
Lid geworden op: 28 okt 2010 20:09
Locatie: Maastricht

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door metalmeisje »

Ik vind hem in ieder geval erg classy (Y) Ik vond het ook lastig om een kleur te vinden die ik een beetje eh aantrekkelijk vond, want beige is niet echt mijn smaak - en ik kwam toch veel beige krabpalen tegen :P Natuurlijk gaat het uiteindelijk om het feit dat je katten ervan genieten, maar toch. Ben blij met onze stoere bruine, in ieder geval (Y)
Gebruikersavatar
metalmeisje
Huiskat
Huiskat
Berichten: 48
Lid geworden op: 28 okt 2010 20:09
Locatie: Maastricht

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door metalmeisje »

Oke, hij is binnen, maar hij is gewoon beige, niet bruin. :( Heb besloten om hem toch maar niet terug te sturen, teveel gedoe en hij is verder heel gaaf. Het in elkaar zetten was wel een hele klus zonder handleiding :')
Gebruikersavatar
Aziraphale
Poema
Poema
Berichten: 302
Lid geworden op: 05 sep 2010 20:00
Locatie: Drenthe
Contacteer:

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door Aziraphale »

Jammer dat -ie toch beige is, Metalmeisje!
Wij hebben 1 deel van de krabpaal ook binnen, een enorme krabpaal, lekker dik en massief hout in ieder geval ;) Morgen komt de rest kan niet wachten tot ze erop kunnen en ben benieuwd wat ze ervan vinden!
Liefs van Corine en een Afbeelding van Bo, Bella & Borre
Gebruikersavatar
Aziraphale
Poema
Poema
Berichten: 302
Lid geworden op: 05 sep 2010 20:00
Locatie: Drenthe
Contacteer:

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door Aziraphale »

Argh, nog steeds niks binnen, behalv die ene, losse paal. Status van 't andere pakket staat al sinds maandag 15 nov op 'pakket voorgemeld'. Heb Zooplus al gemaild maar moet blijkbaar via t Engelse contactformulier wegens reorganisatie (staat op hun site). Maandag ga ik maar bellen, moet ook via de Engels klantenservice...Gelukkig spreek ik goed Engels.
Heb vooruit betaald dus baal flink, was een groot bedrag!
Liefs van Corine en een Afbeelding van Bo, Bella & Borre
Plaats reactie