Hallo allemaal,
Charlie groeit lekker door, en is nu bijna net zolang als mijn onderarm, dus dat gaat goed. Het word nu echt een katje. Gisteren ging hij naast mijn prullenbakje zitten en bedacht ik dat hij bijna evengroot is als die prullenbak. Toen ben ik gaan denken; hoe groot zal hij worden? Dat is nu nog niet te voorspelelen, want hij is geen raskat, en ik heb geen flauw idee waar hij een kruising van is. Ik vermoed dat hij wel een vleugje Ragdoll heeft omdat als je hem optilt het echt als een lappenpopje blijft hangen. Maar goed, voor hetzelfde geldt is hij een makkelijke kat. Maar mijn vraag is dus; vanaf welke leeftijd is een kitten uitgegroeid?
De groei van een kitten
De groei van een kitten
Groetjes van Silvia een nieuwsgierig snufje van Charlie en een nieuwsgierig kefje van Lucy.
Gizmo 09 01 10 Nanny 29 12 10 Spooky 21 03 12
- castratenkoor
- Tijger
- Contacteer:
Re: De groei van een kitten
Ze groeien door tot ongeveer anderhalf. Op het laatst worden ze vooral breder/steviger van bouw.
6koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
Oke, dan groeit hij nog wel even lekker door, hij is nu vier maanden 

Groetjes van Silvia een nieuwsgierig snufje van Charlie en een nieuwsgierig kefje van Lucy.
- pearlsofpassion
- Tijger
Cuzco is op 7 maand gestopt met erg hard groeien. Erna groeit hij nog wel wat, maar niet dat je het nog echt ziet gebeuren. Ik zie het enkel omdat ik met Kleintje kan vergelijken...
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)