[=TERUG] Misty weer thuis
- Kattenbella
- Tijger
[=TERUG] Misty weer thuis
Mijn grijze vrouwtje Misty had ik geplaast, na vijf weken binnen geweest te zijn is ze weggelopen. Bijna vier maanden is ze vermist geweest. Gelukkig heb ik haar laten steriliseren en laten chippen.
Gistesteren ben ik gebeld door de dierenambulance of ik een kat kwijt was, later vertelden ze hoe ze heette. Mijn lieve grijze Misty.
Haar eigenaar had de moed opgegeven en een andere kat een fijn huis gegeven. Misty is dus wer hier en rust flink uit.
Het bleek dat ze een straat achter haar huis was en daar werd gevoerd. De mensen die haar voerden kwamen pas na bijna vier maanden op het idee die dierenambulace te bellen. Zo jammer, dit had eerder gemoeten. De chip zit er niet voor niets en ze had dan gewoon naar huis gekund..
Tip dus voor iedereen, direkt bellen aler gedacht wordt dat er iets niet klopt.
Misty ligt heerlijk bij te komen en maakt het goed!
Gistesteren ben ik gebeld door de dierenambulance of ik een kat kwijt was, later vertelden ze hoe ze heette. Mijn lieve grijze Misty.
Haar eigenaar had de moed opgegeven en een andere kat een fijn huis gegeven. Misty is dus wer hier en rust flink uit.
Het bleek dat ze een straat achter haar huis was en daar werd gevoerd. De mensen die haar voerden kwamen pas na bijna vier maanden op het idee die dierenambulace te bellen. Zo jammer, dit had eerder gemoeten. De chip zit er niet voor niets en ze had dan gewoon naar huis gekund..
Tip dus voor iedereen, direkt bellen aler gedacht wordt dat er iets niet klopt.
Misty ligt heerlijk bij te komen en maakt het goed!
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
- ]-marjolein-[
- Poema
Re: Misty weer thuis
Wat heerlijk dat ze weer thuis is Bella! Geef haar een dikke knuffel van ons!
Zo zie je maar hoe belangrijk chippen is, ik hoop dat mensen met ongechipte katten dit ook lezen!
Zo zie je maar hoe belangrijk chippen is, ik hoop dat mensen met ongechipte katten dit ook lezen!
Groetjes van Marjolein, Dean, Wibi & Lars
Ook een fotoshoot met uw huisdier(en)? Kijk op:
http://www.marjoleinfotografie.nl/
Ook een fotoshoot met uw huisdier(en)? Kijk op:
http://www.marjoleinfotografie.nl/
Geweldig dat ze weer thuis is
! Het enige nadeel van de chip: je ziet van buiten niet dat ze die hebben
.

Wat onwijs heerlijk, Bella!
Geniet van haar
Geniet van haar

Daantje en B-kwintet 
'Geweld eindigt waar respect begint'

'Geweld eindigt waar respect begint'
Fijn dat Misty weer thuis is !
Fijn om het goede nieuws te lezen dat Misty weer thuis is. 

Groetjes Jaap, Lizzie, Christel
Gelukkig dat ze weer thuis is. Maar ik snap dat werkelijk niet hè, dat mensen dat doen, andere katten voeren. Het is vast goed bedoeld maar niet goed!
Groetjes van Appie en Yuci, en hun personeel: Jolien
En om nooit te vergeten: Baloe en Winnetou
En om nooit te vergeten: Baloe en Winnetou
Zo fijn dat ze er weer is!
Wel een beetje apart dat er mensen zijn die niet nadenken dat een kat wel eens een thuis zou kunnen hebben, en een chip is toch ook algemeen bekend.
Maar hoe dan ook, she's back!
Wel een beetje apart dat er mensen zijn die niet nadenken dat een kat wel eens een thuis zou kunnen hebben, en een chip is toch ook algemeen bekend.
Maar hoe dan ook, she's back!
Groetjes van Stella
*Bonk*kopjes van Zorro, Snoopy, Mr Bean
Lebber van hond Marra
*Bonk*kopjes van Zorro, Snoopy, Mr Bean
Lebber van hond Marra
- Kattenbella
- Tijger
Inderdaad, lang leve de chip en voeren mag, maar ook bellen naar de instanties.
Misty makt het goed!
Misty makt het goed!
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"