Sinds ongeveer 2 maanden heb ik een nieuw katje erbij, ik heb er nu 3.
Onze nieuwe binnenkomer blijkt een echt monster te zijn! Voor het gemak zal ik even de namen erbij zetten zodat ik kan proberen het zo goed mogelijk uit te leggen.
Ayzha (klein wit 1jr oud, is mijn eerste katje) Kiana ( heilige birmaan, ook 1 jr ook) en dan Dana, deze is er nieuw bij gekomen, tis een vreselijk klein ding met een ongelofelijke hangbuik, ze is 6 jr. ( deze heb ik van mensen over genomen die bij ons op de praktijk kwamen om het beestje in te laten slapen omdat ze in huis pieste, hier doet ze dat niet)
Nou het probleem zit zo, toen Dana hier de eerste keer kwam was ze totaal niet bang en ging ze gewoon haar gangetje, lekker op de bank, nagels krabben aan de paal waar Ayzha oplag enz. T was duidelijk dat Ayzha het hier niet mee eens was, dus er volgde een kleine scheldpartij waarmee verder niets gebeurde. Het leek steeds beter te gaan, en ze liepen zelfst langs erlkaar zonder te grommen of blazen. Nu denk ik dat het ongeveer n maandje geleden is dat de bom gebarsten is. Dana vloog Ayzha achterna en dreef haar steeds in een hoekje ( ze ging niet slaan ofzo) en dan kwam ze terug om weer lekker op de bank te gaan hangen.. het lijkt wel alsof ze boos word als Ayzha de kamer in komt gelopen. Ik meen het serieus, Ayzha kan haar kont nog niet draaien of Dana staat al daar. Ik heb werkelijk geen idee wat ik ermee moet, arme Ayzha leeft tegenwoordig maar nog buiten en in haar wasmand. Ze komt bijna nooit meer in de kamer. Ik vind dit super vervelend en zie het dan ook totaal niet meer zitten met Dana. Ze is super lief voor mij en Kiana maar dit kan gewoon niet zo!!
Wat moet ik doen, Dana tot de orde roepen, het maar laten gebeuren, haar apart zetten? ik weet het niet meer. Kleine Ayzha zoekt wel echt bescherming bij mij.. Ik vind het zoooo zielig

Wie heeft tips,adviezen, miss zelf ook zo een probleem. Wie kan mij helpen.
Alvast heel erg bedankt!!