Even een vraag, een vraag om hoe ik het best een kater kan stoppen met plassen op de meest onlogishe plekken, maar eerst info over den Kattenbeest.
Het is een kater van 4 jaar ondertussen, hij is geholpen dus kinderen maken kan die niet meer, hij is ook altijd binnen want hij heeft een hekel om buiten te zijn aanzien hij bang is voor de geluiden. Hij luistert aardig en word ook goed verzorgd (bijna verwent).
Maar nu, dit speelt eigenlijk al een geruime tijd, plast hij overal waar hij maar kan plassen, zomaar een opsomming:
Onder aan de trap,
In de keuken,
In de hondenmand,
Over de hondenriem,
Over mijn schoenen,
Over papier wat op tafel ligt,
Over de eetkamerstoelen,
Tegen een vitrinekast,
Tegen de TV,
Tegen de Computer (en het scherm, dit heeft al 3 schermen gekost),
In zijn eigen voerbakjes,
Naast zijn kattenbak,
Kleding wat in de wasmand zit,
En bedenk nog maar wat, alles heeft die bijna wel gedaan. Nu worden wij er een beetje ziek van dat alles ondergeplast word, we hebben al verschillende dingen geprobeerd, mensen zeiden iets van een spuitbus "Mispoes", die geur vinden katten niet fijn, maar hij plast er gewoon overeen met een trots gezicht. Dus heeft iemand ideeën om het te kunnen laten stoppen? Anderen hier denken er al aan om hem dan maar naar het Asiel te brengen en dat wil ik niet.
Oh ja, en als je hem betrapt en je zegt alleen zijn naam al dan word die agressief en valt die je aan, volgens mij denkt die ook nog dat die de baas is..

Maar, iemand tips? Bij voorbaat dank!