Hallo allemaal
Charlie loopt lekker beneden te rennen en spelen, en omdat ik het leuk vindt riep ik hem. Nu heb ik hem zover gekregen dat hij 6 van de 10 keer komt als ik roep en hij in de buurt is

dus dat vindt ik al leuk, aangezien katten niet echt de beste luisteraars zijn en een eigen willetje hebben. Maar mijn vader maakte net de opmerking dat hij niet echt lekker bij je komt liggen. Ik zei toen dat dat is omdat het nog een kitten is en bovendien hyperactief, maar hij slaapt s'avonds bij mij op de kamer, en de eerste dagen kwam hij standaard bij mij aan het voeteneinde liggen en soms tegen mijn buik aan of erop, maar nu gaat hij al 2 dagen op een kussentje wat ik voor hem heb neergelegd liggen, tenzij ik hem optil en aan het voeteneind neerleg, dan zucht hij diep en gaat slapen. Ik vindt dit typisch, maar ik wil hem ook niet dwingen om bij me te liggen, hoewel ik het gevoel heb dat hij dat het liefst doet, vanwege die diepe zucht. Is het waar wat is tegen mijn vader zei? dat het gewoon komt omdat hij kitten is en dat het met de tijd wel verandert?
Groetjes, Silvia
Groetjes van Silvia een nieuwsgierig snufje van Charlie en een nieuwsgierig kefje van Lucy.
Gizmo 09 01 10 Nanny 29 12 10 Spooky 21 03 12