Mijn poes plast ergens anders dan op de kattebak

Wanneer je kat het naast de bak doet, op meubilair of op andere plekken, kun je in dit forum je vraag kwijt. Ook voor katten die sproeien.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
gerardus1
Huiskat
Huiskat
Berichten: 11
Lid geworden op: 12 jan 2009 08:42
Locatie: Tolbert

Mijn poes plast ergens anders dan op de kattebak

Bericht door gerardus1 »

Beste lezers,

Wie kan mij helpen mijn poes is voor drie maanden geleden gesteriliseerd.En nu plast zij steeds op mijn mooie leren stoel. Ik heb al van alles geprobeerd maar tot nu toe geen resultaat. Wie heeft er een idee wat ik nog kan doen zodat ze niet meer op de stoel plast maar in de kattebak. Het is ook nieuw dat ze nu naar buiten mag en daar mag je overal plassen he. WIe kan mij goeie raad geven zodat mijn stoel geen plas domein meer is voor haar. Onder van alles proberen bedoel ik: De stoel tijdelijk uit de kamer / Folie op de stoel/ kussens in de stoel gooit ze er direct uit dat was het wel zo ongeveer. Dus nu is mijn vraag heeft iemand nog een andere oplossing of idee :?:Voor ik het vergeet ze is nu bijna 2 jaar oud.
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Mijn poes plast ergens anders dan op de kattebak

Bericht door Adriana »

dag gerardus, we hebben erg veel topics waarin tal van tips worden gegeven over je probleem, misschien kun je die eerst eens doorlezen en wat suggesties proberen, voordat....
(bij hoofdstuk 'plassen/poepen/spoeien op ongewenste plaatsen' bij het Forumoverzicht..)
begrijp ik goed dat ze al bijna twee jaar is en nog maar 3 maanden geleden gecastreerd?
hoeveel kattenbakken heb je in huis? minstens twee op twee verschillende plekken dus.. om te beginnen..
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Plaats reactie