Ik begin ondertussen ten einde raad te zijn met onze kat van ondertussen bijna 6 maanden.
Sinds enkele weken moet ze overgeven, dit is niet erg regelmatig, het kan soms 3 dagen of zelfs langer niet zijn, maar dan ineens, geeft ze toch over.
We zijn hier al mee naar de dierenarts geweest, ze heeft een spuitje gekregen, ze is ook nog eens ontwormd, maar met wormen had het zeker niet te maken, want ik heb haar kattenbak in het oog gehouden en er was niets te zien van wormen.
Ze is absoluut niet moe of lusteloos, ze is eerder heel wild, ze eet goed, ze drinkt goed, maar af en toe komt het er dan ineens uit. Nu dachten we dat het helemaal over was, want het was echt al heel lang geleden, maar daarnet besloot ze om toch maar weer eens over te geven.
Ik denk dat ze misschien toch gewoon te gulzig eet, want het is meestal een tiental minuutjes na dat ze gegeten heeft.
Kan dit vermoeden kloppen, en wat kan ik er aan doen? Of weten jullie wat het anders zou kunnen zijn?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Groetjes,
Arii en Loeka (die nu boos is, omdat ik haar bakje even heb weggezet

Ohja, ze is trouwens ook al heel de ochtend erg miauwerig, ze loopt wat rond en zit te miauwen/piepen. Dit had ik ook al gehoord toen ik nog in bed lag, en zij in de living in de zetel lag te slapen. Meestal doet ze dit niet, tenzij ze weet dat er iemand wakker is.