Oei, Bella, ik was inderdaad verkeerd.... Jullie avatar lijkt ook wel wat op elkaar...
Ik heb nog eens gekeken en ze krijgt geen subsidies.
Als we nog eens tijd vinden gaan we wss wel nog eens kijken maar de mevrouw heeft ook beloofd ons op de hoogte te houden van zijn vorderingen.
Umi, dat is wel spijtig dat je hem dan niet gehouden hebt, het geeft toch steeds iets speciaals.
Mijn allereerste poesje, en tevens Kleintje's moeder, was ook een zwervend katje. Ze was echter net gedumpt, want ze was niet enorm mager en voor de rest gezond. Ze zal wel honger gehad hebben want erna bleek ze erg kieskeurig met eten, maar als ze iets luste was ze onverzadigbaar. Ze stond eigenlijk steeds op dieet ( afgewogen eten ale, en minder dan ze wou) omdat ze echt een tonnetje was. Vrouwtjes kunnen echt zo'n tonnetjes worden he, enkel in het midden zo dik!

Ze was een stuk kleiner dan Kleintje (

wel grappig) maar ze is nog een beetje gegroeid toen ze bij ons was, dus ik denk dat ze net geen jaar was toen we haar vonden. Ze was niet zo benaderbaar als deze kater, maar in een paar dagen kon ik toch haar vertrouwen winnen, en ik ben steeds haar vriendin in huis gebleven.
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)