Kitten uit asiel na 4 dagen overleden

Voor vragen die betrekking hebben op één of meerdere katten nadat deze pas in huis is/zijn. Plaats GEEN oproepjes!
Gebruikersavatar
Meowth
Poema
Poema
Berichten: 287
Lid geworden op: 24 apr 2010 14:13
Locatie: H'lo

Re: Kitten uit asiel na 4 dagen overleden

Bericht door Meowth »

Jeetje... schandalig!!!
Ik heb ook wel gemerkt, alleen al door het bezoeken van, dat het ene asiel het andere niet is.
Jij hebt je woord in ieder geval gedaan, ookal is er niks meer aan te doen helaas...

Veel plezier met je "nieuwe" katje!
Is er zo geen site waar je beoordelingen van asielen kan geven? Dat zou erg nuttig zijn! Of is dat niet legaal???
Ik weet ook wel eentje waar ik eens graag mensen voor zou waarschuwen...
Geen idee of het bestaat en of het mag. Over dierenasiels is er wel zo'n website (uwhondenkat.nl) maar echt veel staat er niet op.
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5565
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Kitten uit asiel na 4 dagen overleden

Bericht door Anne »

Wat ontzettend jammer dat het zo moest lopen allemaal. Bij onze dieren uit het asiel moet je een soort van contract ondertekenen waar ook bij staat wat je in geval van ziekte moet doen
(naar de dierenarts van het asiel gaan) De eerste 14 dagen mag je dan de kosten op het asiel verrekenen.
Heel veel plezier met je nieuwe kitten
Fijn om te lezen dat deze het goed doet! :-P
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Gebruikersavatar
Umimeis
Tijger
Tijger
Berichten: 1708
Lid geworden op: 26 okt 2008 12:42
Locatie: Veendam

Re: Kitten uit asiel na 4 dagen overleden

Bericht door Umimeis »

Wat sneu voor je zeg! Veel sterkte ermee. :-(

Ik kreeg 14 dagen garantie toen ik Sam kocht uit het asiel (klinkt wel een beetje raar', alsof het een product is). Alas Sam binnen14 dagen ziek werd, dan zouden zij de kosten betalen. Als Sam zou overlijden binnen 14 dagen, dan kreeg ik het geld terug (sam kostte €90)
Flea 3 jaar 15-07-2008

Sam 2 jaar 07-04-2009

Ik kan soms echt een kat zijn......
Gebruikersavatar
Spookysil
Poema
Poema
Berichten: 239
Lid geworden op: 22 sep 2010 02:17
Locatie: Genemuiden

Re: Kitten uit asiel na 4 dagen overleden

Bericht door Spookysil »

Hallo, bah, wat vervelend van je kitten :S ik heb Charlie nu 2 dagen, maar ik zou kapot zijn als hij zou overlijden. Ik vroeg me even af in welk asiel je hem hebt gehaald, was het Zwolle? want daar komt mijn kitten vandaan, en nu ben ik een beetje bezorgd, aangezien Charlie wat verhoging heeft en niest.
Groetjes van Silvia een nieuwsgierig snufje van Charlie en een nieuwsgierig kefje van Lucy.

Gizmo 09 01 10 Nanny 29 12 10 Spooky 21 03 12
swiffer
Huiskat
Huiskat
Berichten: 68
Lid geworden op: 18 sep 2010 13:38

Re: Kitten uit asiel na 4 dagen overleden

Bericht door swiffer »

wat een nare ervaring, veel geluk met je langharige meester, altijd jammer, ook niet netjes afgehandeld van het asiel.
Liefs swiffer
Plaats reactie