Zoals sommigen al weten zijn we reeds in het bezit van twee poezen en een kater. We hebben ze alle drie uit het dierenasiel en het gaat hartstikke goed met ze. Hoewel ze niet alle drie uit hetzelfde asiel komen en naar alle waarschijnlijkheid geen familie van elkaar zijn, zijn ze wel echt dol op elkaar. Nu was ik nog eens op de site van het dierenasiel aan het snuffelen ... kan ik echt beter niet doen ..... ,want nu is mijn oog op een vierde poezel gevallen. Een prachtige kater.
De overgang van twee naar drie is ons echt meegevallen. Er wordt nu nog meer gespeeld en een extra bak schoonmaken. Nou ja ... zo veel werk is dat nou ook weer niet. Ons huis samen met de tuin heeft een oppervlakte van ongeveer 375 m2 en hoewel ze op een tweetal kamers en de zolder (nog) niet mogen komen, hebben ze in ieder geval plaats genoeg.
Ben erg benieuwd naar de reacties van mijn familie en mijn buren ... alweer een poes? Is dat niet een beetje veel?
Nu heb ik uit een poll begrepen dat er wel meer mensen zijn die vier of meer poezen hebben en ik ben heel benieuwd wat jullie ervaringen hier mee zijn.
Ow valt me nog een vraag in ... lopen jullie katten ook gewoon vrij door de buurt? Ik las al dat meerdere mensen een kattenren hebben of hun katten binnen houden. Wij wonen hier lekker rustig, niet zo gek veel verkeer, dus hier lopen ze nog vrij rond. Nu we een vierde willen is dat misschien wat veel...
Alvast bedankt