Een kennisje heeft een rexje lopen, van anderhalf.
Die eet sinds een week al niet meer, wil niet drinken, niets.
Ze is al naar de DA geweest, heeft ab voor een week meegekregen, maar tot dusver weinig verandering.
De kat doet wel gewoon haar ding in huis, loopt rond, maar eet en drinkt dus niet.
Er lijken geen ontstekingen aan tanden, mond, keel te zijn, en ook lijkt het er niet op dat ze wat verkeerds gegeten heeft.
De da heeft geen foto's gemaakt, omdat hij meende dat daar niets uit zou komen.
Ben benieuwd of iemand iets dergelijks herkent.
Vraag voor kennis over haar Rex
- Poezebal
- Panter
- Contacteer:
Vraag voor kennis over haar Rex
Ik ben in vorm
. Rond is toch ook een vorm?
Achter elke traan van verdriet, zit een glimlach van herinnering..

- pearlsofpassion
- Tijger
Re: Vraag voor kennis over haar Rex
Dus de DA geeft AB mee, terwijl hij niet weet wat het is???
Amai, daar zou ik ook geen 2 keer gaan....
Ik weet ook wel niet wat het kan zijn. En ze heeft hem al lang? Geeft steeds hetzelfde voer? Want katten durven al eens kieskeurig zijn, maar dan zou ze toch wel merken dat het gewoon dat was.
Nee, ik zou niet weten wat het is, tenzij dat er iets mis is mijn zijn spijsverteringsstelsel. Ik denk dat bij eeninfectie hij wel lusteloos zou zijn en extra veel slapen...
Amai, daar zou ik ook geen 2 keer gaan....
Ik weet ook wel niet wat het kan zijn. En ze heeft hem al lang? Geeft steeds hetzelfde voer? Want katten durven al eens kieskeurig zijn, maar dan zou ze toch wel merken dat het gewoon dat was.
Nee, ik zou niet weten wat het is, tenzij dat er iets mis is mijn zijn spijsverteringsstelsel. Ik denk dat bij eeninfectie hij wel lusteloos zou zijn en extra veel slapen...
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
- Poezebal
- Panter
- Contacteer:
Ik heb geen idee, ik had daar ook al aan zitten denken, iets met t spijsverteringskanaal maar dat wat je naar binnenwerkt zeg maar met dwangvoeren blijft wel zitten ofwel gaat er wel door zeg maar 
Hoe de arts er bij komt ab te geven, geen idee? Doen ze tegenwoordig wel vaker geloof ik, wat ben ik dan blij met mn DA die echt alles uitpluist.
T is heel apart in ieder geval.
Ik geloof dat ze een dezer dagen weer terug moet komen, dus ben benieuwd.

Hoe de arts er bij komt ab te geven, geen idee? Doen ze tegenwoordig wel vaker geloof ik, wat ben ik dan blij met mn DA die echt alles uitpluist.
T is heel apart in ieder geval.
Ik geloof dat ze een dezer dagen weer terug moet komen, dus ben benieuwd.
Ik ben in vorm
. Rond is toch ook een vorm?

- pearlsofpassion
- Tijger
Ze zouden juist stillaan mogen leren van geen AB meer te geven voor het minste!
Srr, hier krijg ik het dus van, ik kan echt niet tegen het rondstrooien van AB.
Als er straks een kat is die serieus ziek is en een infectie krijgt met een resistente stam, dan kunnen ze er niets meer aan doen, maar op deze manier creëer je zulke problemen.
Ale bon, daarmee is jouw kennis nog geen stap verder.
( en, ik weet niet of je dat zou doen, maar zeg haar niet van te stoppen met die AB he, want dan krijg je zeker resistentie
, maar volgende keer eens vragen waarom zou geen kwaad kunnen...)
Hopelijk vinden ze toch iets dat ze het arme beestje kunnen verder helpen.
Srr, hier krijg ik het dus van, ik kan echt niet tegen het rondstrooien van AB.
Als er straks een kat is die serieus ziek is en een infectie krijgt met een resistente stam, dan kunnen ze er niets meer aan doen, maar op deze manier creëer je zulke problemen.
Ale bon, daarmee is jouw kennis nog geen stap verder.
( en, ik weet niet of je dat zou doen, maar zeg haar niet van te stoppen met die AB he, want dan krijg je zeker resistentie

Hopelijk vinden ze toch iets dat ze het arme beestje kunnen verder helpen.
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
Dit klinkt heel ernstig ! Meteen terug naar de DA ! En iedergeval onderhuids vocht laten geven,
En dwangvoederen, als een kat een paar dagen niet eet heb je kans op leververvetting .
Sterkte
En dwangvoederen, als een kat een paar dagen niet eet heb je kans op leververvetting .
Sterkte
Miauwwww