Zuivelproducten

Dagelijkse hoeveelheid, merken kattenvoer, versvoedingen, dieetvoer, etc.
Adriana

Re: Zuivelproducten

Bericht door Adriana »

Enzo is bij mij de slechtste drinker en wat ik doe is hem de aangelengde jus van een zakje natvoer met een paar brokjes van een schoteltje laten likken. dat kost 30 eurocent per dag en ik weet dan zeker dat hij een redelijke dosis vocht naar binnen heeft gekregen.
en we hebben topics met tips voor slecht/niet drinkende katzels.. de brokjes gaan dan vaak weg want Mo mag ze niet en Bo/Zo lusten ze niet.
kijk even bij huisdierendokter naar gruisoplossend medicijn, dat zou ook nog wel eens makkelijk kunnen zijn naasthet dieetvoer.,
Kattenbella
Tijger
Tijger

Bericht door Kattenbella »

Voor moeilijke drinkers kan een kattenfontein echt wonderen doen! Ze zijn dol op het stromende water. hier werkt het heel goed!

Groetjes aan Bella van Bella ;-)
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Anne
Tijger
Tijger

Bericht door Anne »

bedankt voor het meedenken! Ik heb vanavond geprobeerd wat gourmet gold door haar brokjes te roeren maar eet er nauwelijks iets van en laat het dan staan...

@ Adriana waar staan die topics over slechte drinkers? Kan ze niet zo gauw vinden :-|

@ Kattenbella, helemaal vergeten maar we hebben een waterfontein en Bella drinkt gewoon uit
een waterbak
grt Anne, Joep 15 Hobbel 14 Pluto 4 Louie 3 Donna 2, Pino en Pip 0 Lora (hond) 2
en kipjes Kayla en Lucy

rust zacht alle engeltjes
Kattenbella
Tijger
Tijger

Bericht door Kattenbella »

Beiden laten staan en af en toe de kraan openzetten, dat vindt ze misschien ook even lekker ;-)
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Adriana

Bericht door Adriana »

anne: als je via de zoekfunctie de woorden 'niet drinken' of 'beter drinken' of gewoon drinken invoert, dan krijg je pagina's vol aan berichten, waarin over drinken etc wordt geschreven.
het is even uitzoeken maar zo moet ik het ook doen. er zijn een paar topics met drinken in de titel en als je bij de topics zoekt en bladert kom je ze vanzelf tegen.
nee, het staat niet keurig gegroepeerd jammergenoeg, maar dat is vrijwel nooit zo. alles staat verspreid maar met de zoekfunctie kom je vaak al een heel eind. ;-)
Anne
Tijger
Tijger

Bericht door Anne »

bedankt wederom!
Ik heb nog geen tijd gehad om te zoeken, moet zonaar de dierenarts voor een plasje wegbrengen van Bella, kijken of er nog ontstekingscellen aanwezig zijn ( spannend) en ik ga het ook met de dierenarts overleggen hoe we haar meer kunnen laten drinken, moet ook gelijk een antiworm behandeling ophalen, Roedi had zaterdagavond een worm op haar poepje :esick:
dus de hele bende hier in huis wordt behandeld en morgen flink de kattenbakken schoonmaken....hoort er allemaal bij :lol:

* groetjes terug van Bella aan (Katten)Bella* ;-) :lol:
grt Anne, Joep 15 Hobbel 14 Pluto 4 Louie 3 Donna 2, Pino en Pip 0 Lora (hond) 2
en kipjes Kayla en Lucy

rust zacht alle engeltjes
Plaats reactie