Ik hoop dat meerdere mensen dit lezen

Moos heeft ontstoken kiesjes die getrokken moeten worden.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik geen goed gevoel heb bij m'n DA.
Volgens zeggen is het een goede DA, en daar heb ik geen klagen over.
Want mijn beestjes hebben dan ook nog nooit kantjeboord gelegen.
Maar gisteravond vroeg ik op het laatst wat we gingen doen met de kiesjes, en toen vond hij het nodig om aan te geven dat Moos pijn had door met een instrument te prikken in het al ontstoken tandvlees.
Dat trok me echt door m'n ziel, het was ook helemaal nergens voor nodig want ik ging ze toch al laten trekken. Het was echt niet nodig om Moos pijn te doen.
Deze man heeft ook niet de reputatie aardig of communicatief vaardig te zijn.
Maar dat moet niet de keuze zijn, ik vind dat hij gisteravond mijn kat niet onnodig pijn heeft moeten doen.
Nu zit er een andere kliniek veel dichterbij.
Maar daar is mijn zus geweest met haar rode kater (jaren geleden) en daar hebben ze een inschattingsfout gemaakt.
Floyd was veel zieker dan zij dachten, en toen mijn zus de volgende morgen opstond lag Floyd dood in de badkamer.
Ik moest naar die kliniek met Puk omdat mijn eigen DA op vakantie was.
En daar werd ik wel aardig benadered en kon mij wel goed uitgelegd worden wat de stappen waren.
Daar werd Puk lief behandeld, hoe passievol Puk ook liet blijken dat zij daar niet van gediend was.
Ik overweeg toch weer de stap terug te maken naar die kliniek.
Puur omdat ik bang ben dat de DA die ik nu heb Moos onnodig pijn zal doen.
Misschien hebben jullie een idee hierover.
Moet ik afgaan op de mond op mond reclame en m'n huidige DA de kiesjes daar laten trekken.
Of de kliniek die een inschattingsfout maakte met Floyd de kans geven en ze vergeven voor het feit dat zij ook mensen zijn?
Ik moet uiteindelijk zelf de keuze maken, maar wellicht dat jullie een idee hebben om mij te helpen in m'n keuze?
Ik hoop het?
Het moet ook nog even gezegd dat Floyd al jaren aan het kwakkelen was.
Nieren, raar gedrag.
(ik heb zelf het vermoeden dat Floyd kanker had, omdat hij op een gegeven moment van voren niet meer wist wat achter was).