Twee adoptiepoezen: 1 of 2 kattenbakken?

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Plaats reactie
Patateeke
Kitten

Twee adoptiepoezen: 1 of 2 kattenbakken?

Bericht door Patateeke »

Hoi Allemaal,

Ik kan jullie zeer trots vertellen dat ik net 2 poezen heb geadopteerd. Ze worden volgende week gesterilliseerd. Dus nog 2 weken nagelbijten .... En dan kan ik beginnen knuffelen :lol: :edance:
Ik ben al volop in de weer met de nodige spullen aan te kopen.

Nu heb ik een vraag:
Zouden jullie 1 grote kattenbak zetten of 2 aparte...

De poezen komen uit een asiel waar ze met een heel deel te samen zitten. Daar staat ook niet voor elke poes een andere bak. Daarom denk ik , waarom het niet gewoon proberen met 1 bak.
MAAR, Ik wil ook niet het risico lopen dat 1 vd 2 poezen zich ongemakkelijk voelt en een andere plekje kiest om haar behoefte te doen, want zoals we al weten is het niet zo gemakkelijk om hen dat af te leren...

Dilemma, dilemma !
Hopelijk kunnen jullie mij wat raad geven ... Ik hoor het graag ...
Cari
Tijger
Tijger

Re: 2 Adoptie poezen: 1 of 2 kattenbakken ???

Bericht door Cari »

Met 2 bakken speel je op zeker. Je kan ook even een afwasteiltje of zo er extra bijzetten. Als je merkt dat ze zonder probleem allebei op de gewone bak gaan, kan je het teiltje weer weghalen.
Gefeliciteerd trouwens met je 2 asielzoekertjes :grin: !
"No sound more comforting than the purring of a cat"

De kattenbende in beeld
maxkranen1
Huiskat
Huiskat

Re: Twee adoptiepoezen: 1 of 2 kattenbakken?

Bericht door maxkranen1 »

inderdaad, gefeliciteerd met je 2 nieuwe katten :D

Ik zou voor alle zekerheid eerst ook 2 bakken (kattenbakken) neerzetten, als het goed gaat kan je er 1 weghalen ;)

Ik weet namelijk hoe het is dat de kat overal plast, dus doe voor de zekerheid echt 2 bakken!
Izzy (3), Spikey (4)
Plaats reactie