Ik zit met een katje in mijn tuin, ik denk achtergelaten kitten, nu toch al een 6 maand schat ik.
Hij is bijzonder tam, ik geef hem wat te eten en drinken, er staat ook een doos met deken in een kot waar hij kan gaan slapen ook bij mijn buurman kan hij terecht voor beschutting en te eten...maar ik kan hem niet binnen nemen daar ik al met een hond en een kat zit...(en mijn echtgenoot vindt dit voldoende) ik doe het mogelijke samen met mijn buurman om hem toch wat op te vangen.
Nu is hij dinsdagavond gekwetst en heel bang en schuw toegekomen in de tuin, ik kon hem niet pakken hij liep onmiddellijk terug weg en is gisteren uiteindelijk terug bij de buurman opgedoken, daarna ook bij mij... ik kon hem aaien maar hij ziet er niet uit!!! Ik wil hem naar de DA brengen maar mijn man ziet dat dus niet zitten!!!! Ik hem hem terug eten en drinken gegeven en dat heeft hij mooi opgegeten en is op zijn plaatstje gaan slapen in het kot.
Kan ik iets doen om hem toch medische verzorging te geven???
Ik kan niet zeggen wat er aan de hand is..... enkel zijn kopje, de onderkant zit wat gezwollen en zijn rechterkaak zit dik + uit zijn neusje komt wat snot, en onderaan zijn hoofd, rechts zit duidelijk een wonde.
Vandaag heb ik hem opnieuw eten gegeven maar dat heeft hij nu laten staan...

Hij heeft pijn zoveel is duidelijk natuurlijk!!!!
Dus aub.... tips zijn welkom !! Ik vind zelf dat hij naar de DA moet, Maar zoiezo moet ik wachten tot maandag... en zonder Auto zal dat een hele organisatie worden maar daar vind ik wel iets op !! misschien iets wat ik in tussentijd kan doen????
groetjes