Bedankt voor de lieve reacties allemaal!
Ik moest eerst drie keer kijken omdat ik een uitgemergelde Binkie verwachtte, maar dat viel reuze mee!
Hij zag er nog redelijk goed uit, wel wat afgevallen maar je kan zien dat hij wel gegeten heeft. Ik heb Binkie eerst meteen boven op een kamertje alleen gezet, het huis zat natuurlijk vol visite.
Ik ging even bij hem zitten en hij kroop meteen tegen me aan te spinnen en te kwijlen, zo lief!
Toen de visite grotendeels weg was heb ik hem naar beneden gehaald, de kleintjes zijn natuurlijk zeer in hem geinteresseerd, maar Binkie vindt ze maar eng haha. Ze zijn de hele nacht met zn drietjes beneden geweest en ik heb niks gehoord. Toen ik vanmorgen beneden kwam lag Binkie tevreden op ''zijn'' stoel en de kleintjes lagen in hun mandje.
Benz is de stoere van het stel en die begon al aan Binkie zijn brokjes, die staan nu dus even wat hoger
En Binkie die plastte net op een kussen op de stoel, ik denk dat er dus nog een andere kattenbak bij moet komen want hij wil nu niet meer op zijn oude natuurlijk.
Wat wel apart is, is dat hij NOOIT miauwde, en nu zit ie aldoor voor het raam te miauwen.
Die denkt ook: Ik wil mijn vrijheid weer terug! :P Nou, dat kan hij mooi vergeten, meneer kan lekker binnenblijven. Dit wil ik echt nooit meer meemaken!
Maandag dus maar even langs de winkel voor een grote zak snoep voor het jongetje die hier langs kwam.
Ik kan het nog steeds niet geloven, maar hij ligt toch echt weer heerlijk tegen me aan te spinnen! Mijn stoere, sterke, lieve Binkie!!