nou, het is al weer tijd om dit topic af te sluiten
kitten muffin is volledig geaccepteerd door minoes en tijgetje !
toch erg snel gegaan, eerste 3 dagen niks dan blazen en grommen (minoes en tijgetje dan), na 3 dagen de eerste verbeteringen, en nu, 9 dagen na introductie van muffin liggen ze met zn drieen te spelen bovenop de hoge kattenmeubel. vooral tijgetje (degene die het meest moeilijk deed in het begin) is dol op muffin, en ook minoes vindt muffin nu reuze interresant. muffin en minoes knuffellen weer samen en met elkaar, lebberen elkaar weer helemaal af (ze wassen elkaar dagelijks) en muffin vind het helemaal geweldig bij die grote katten te horen (nou ja, groot, ze zijn ook pas 1 jaar) muffin is heel lief en sociaal, net zoals tijgetje en minoes dat zijn. ik verwacht binnenkort dat muffin ook mee gaat (mag) doen met het likken van elkaar, en ik ga een iets grotere mand kopen waar ze met zn drieen in kunnen gaan liggen.
ik vind dat ik enorm veel mazzel heb gehad dat het zo snel zo goed gaat, ik heb vele topics gelezen hier op het forum over grote problemen bij gezinsuitbreiding. ik heb geprobeerd een kitten te kiezen die een beetje hetzelfde karakter had als minoes en tijgetje, maar het zal toch wel gewoon geluk zijn.
misschien open ik nog wel een topic met de belevenissen en foto's van minoes, tijgetje en muffin !