Ik vind t meestal enorm lief als ik wakker wordt gemaakt door een hars spinnend kittentje dat me kopjes geeft en waarvan de haartjes in mn neus kietelen, maar soms gebeurt t wel erg vaak hihi.
mn vriend heeft ze vannacht uiteindelijk in de woonkamer gedaan maar dan gaat charlotte mauwen, toen heeft hij charlotte hier gedaan maar zij wil bij de kittens EN bij ons, dus weer gemauw. Toen dus allemaal weer hier, kwamen ze door de nacht heen weer kroelen

Ik ben door alles heen geslapen en ik vraag dit dus eigenlijk ook voor mn vriend. De kittens kunnen nu de kledingkast openen en gaan daar keten enzo, maar ik wil ze ook niet de toegang tot onze slaapkamer ontzeggen. (probleem met de kledingkast is dat behalve dat ze mn kleding overhoopgooien en door t huis slepen er ook een gat naar de andere kast zit waar ze steeds bijna vast blijven zitten. gister was t al een enorm kabaal omdat t schijnbaar niet meer paste. gevaarlijk.)
wat doen jullie/ hebben jullie hieraan gedaan? ik wil ze graag in mn slaapkamer, t is enorm gezellig en ik breng er redelijk veel tijd door haha. moet ik ze snachts negeren als ze me wakker maken? savonds gaan we altijd intensief met ze spelen (balletje overrollen. of mijn gehaakte schildpadjes) maar gister zijn we dat vergeten, misschien lag t daar aan?
katten zijn natuurlijk nachtdieren, maar ik vraag me toch af waarom ze de ene nacht lief doorslapen aan t voeteneinde en de andere nacht constant op touw zijn (en t liefst hebben dat wij ook op touw zijn haha)