Dilemma, stoppen met natvoer?

Dagelijkse hoeveelheid, merken kattenvoer, versvoedingen, dieetvoer, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Evaa1985
Huiskat
Huiskat
Berichten: 42
Lid geworden op: 19 apr 2010 18:03
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Dilemma, stoppen met natvoer?

Bericht door Evaa1985 »

Halloooo allemaal!

Ik zit een beetje met een dilemma..Bobbie krijgt vanaf dat ze bij mij woont al brokjes en natvoer. Natvoer de ene keer 1 keer op een dag en de andere 2 keer, lag er net aan of ze erom zeurde ja of nee. Het doet haar vrij weinig en de laatste tijd interesseert natvoer haar eigenlijk niet meer. Ze eet 2 happen en dan kijkt ze naar mij alsof ze denkt; 'Je vreet t zelf maar op, ik hoef niet meer..' :lol: Haar kleintjes van 3 maanden zaten in het begin ontzettend te eten van het natvoer maar dat neemt nu ook af. Dus wat dacht ik, ik geef ze geen natvoer meer. Yeah Right, ze gilde moord en brand. Dus ik weer met mn goeie gedrag de winkel ingerent om natvoer te halen. Heb een bordje voor ze gemaakt en dat lieten ze voor de helft staan. Ik snap er helemaal niks van. Ze lijken geen behoefte aan natvoer te hebben maar als ik het ze niet geef worden ze zo wild als hooi en als ik het ze dan wel geef dan eten ze het niet op. Zitten ze in de peuterpubertijd ofzo? :lol:
Wie heeft hier ervaring mee?
Ik ben al ontelbare keren gewisseld van merk maar daar zijn ze het helemaal niet mee eens. Stelletje kieskeurige typetjes! Ik geef nu dus Whiskas Junior want met iets anders hoef ik niet aan te komen bij het koninklijke koppel.
Heeft iemand voor mij HET antwoord? :-D
Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig.
Gebruikersavatar
Ilone
Tijger
Tijger
Berichten: 2812
Lid geworden op: 13 feb 2010 23:09
Locatie: Dordrecht

Re: Dilemma, stoppen met natvoer?

Bericht door Ilone »

Heb je de fijne mousse van Gourmet al geprobeerd?
Gaat er hier in als zoete broodjes, zelfs bij de grootste kieskeur.
Jammergenoeg mag het grootste gedeelte het niet meer...
Als 't vrouwtje van huis is, dansen de katten op tafel

Purrz:
Muka(12)-Speedy(12)-Lotje(9)-Nozem(8)-Muis&Muffin(2)-Monchou(1)
*Pluis '03-'14
Gebruikersavatar
daantje
Cheetah
Cheetah
Berichten: 914
Lid geworden op: 30 sep 2003 19:40
Locatie: Den Helder
Contacteer:

Re: Dilemma, stoppen met natvoer?

Bericht door daantje »

HET antwoord kan ik je niet geven, ik weet wel dat ze hier altijd rond half 10 's avonds een beetje pate krijgen. Voorheen een half kuipje gourmet, maar die lieten ze inderdaad ook voor de helft staan, sinds kort een kwart van een bakje Alexis (Aldi, en kost een drol) die dan wel weer helemaal op gaat. Om half 10 zijn alle vier de meiden gewoon beneden en bedelen om hun happie; waarschijnlijk toch ook wel een soort van gewoonte.
Daantje en B-kwintet :pdtbis:
'Geweld eindigt waar respect begint'
Gebruikersavatar
Evaa1985
Huiskat
Huiskat
Berichten: 42
Lid geworden op: 19 apr 2010 18:03
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Dilemma, stoppen met natvoer?

Bericht door Evaa1985 »

Ja, bij Bobbie werkt Gourmet echt als een trein, daar is ze dol op! Maar dat mogen de kleintjes toch niet hebben? Het apart houden is namelijk onmogelijk met ze want het zijn net tijgers op jacht als je iets lekkers neer zet of er alleen al mee bezig bent, haha!
Als ze het nou wel mogen hebben dan koop ik weer lekker die Gourmet blikjes. Dan zit ik alleen nog met de brokjes, Bobbie gaat stinken als ze verschillende dingen door elkaar eet, die scheten zijn zo erg daar word ik niet vrolijk van maar zij zelf ook niet, ze rent altijd weg als ze dr eigen scheet begint te ruiken. Vooral erg leuk als dit op mijn schoot gebeurd, zit ik in de lucht en madame is gevlogen..:lol: Dus ik doe altijd natvoer en brokjes van hetzelfde merk. Bij mijn weten hebben ze van Gourmet geen brokjes. Of kijk ik met mn neus? Geef ik de Whiskas zakjes lekker aan de buurman, die heeft een kindje van Bobbie die er dol op is..:-D
Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig.
Plaats reactie